El Club Natació Terrassa ha protagonitzat una esplèndida tercera i última jornada de finals en el Campionat de Catalunya Absolut Open de Natació que ha finalitzat avui a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica. Els nedadors locals s’han penjat sis medalles (dues d’or, una de plata i tres de bronze), de manera que el balanç total ascendeix a tretze. La magnífica actuació col·lectiva ha permès al club assolir el tercer lloc en la classificació per equips amb 2.080,50 punts.
Les primeres proves del matí han estat especialment fructíferes per a la delegació local, que s’ha penjat dues medalles en la final dels 400 m lliures femenins. Melani Costa s’ha proclamat campiona amb 4.19.69, mentre que Aida López ha obtingut el bronze amb 4.23.30. La plata ha correspost a Àfrica Zamorano (CN Sant Andreu) amb un registre de 4.22.66.
Tot seguit, Miguel Durán s’ha adjudicat el títol en els 400 m lliures masculins en aturar el crono en 3.54.47. Sergio de Celis (CN Sabadell) ha aconseguit la plata amb 3.59.63, tot just per davant de l’israelià Bar Soloveychik, bronze amb 3.59.74.
La darrera medalla egarenca en una prova individual ha arribat de la mà de Cristina Garcia, bronze en els 200 m esquena femenins amb 2.15.29. La victòria ha recaigut en Àfrica Zamorano (CN Sant Andreu), que ha establert un temps de 2.13.84, tot superant Andrea Feng Prades (CE Mediterrani), plata amb 2.15.09.
Els relleus han proporcionat els dos últims podis del matí. El quartet femení de 4×100 m estils, amb Cristina Garcia, Evelyne Álvarez, Carla Campo i Melani Costa, ha assolit la medalla de plata amb 4.18.53, en una prova que ha dominat el CN Sant Andreu, campió amb 4.11.42. El CN Sabadell s’ha penjat el bronze amb 4.22.88. Al seu torn, el quartet masculí de 4×100 m estils, integrat per Pau Curtu, David Benítez, Guillem Lázaro i Miguel Durán, ha aconseguit la medalla de bronze amb 3.53.74. L’Israel Swimming Association s’ha imposat amb 3.47.36, per davant del CN Sant Andreu, plata amb 3.47.61.
Al marge dels podis, cal remarcar que el club ha sumat nou places de finalista A. Tres nedadors locals s’han quedat a tocar del podi. Carla Campo ha acabat quarta en 100 m papallona femenins (1.03.63), mateixa posició que han ocupat David Benítez en 100 m braça masculins (1.04.31) i Pau Curtu en 200 m esquena masculins (2.09.22). Igualment, Guillem Lázaro ha finalitzat sisè en 100 m papallona masculins (56.48), com Melani Costa en 200 m esquena femenins (2.21.81), Enric Cristóbal en 50 m lliures masculins (24.14) i Izan Cubillas en 200 m estils masculins (2.09.41). Finalment, Cristina Garcia s’ha classificat novena en 200 m estils femenins (2.27.85) i Eric Rodelas ha estat desè en 100 m braça masculins (1.08.88).
Els resultats dels nedadors del CN Terrassa han estat els següents:
|
Aquest lloc web utilitza galetes perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el ser consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies, cliqui l'enllaç per més informació. ACEPTAR
Sorry, the comment form is closed at this time.