Natació

El CN Terrassa, seu de la Copa Catalana Infantil d’aquest any

El pròxim dissabte 27 de maig el Club Natació Terrassa acollirà la Copa Catalana Infantil, que aplega als deu millors clubs catalans classificats de la categoria, durant les jornades de lliga. El club egarenc arriba com a 4t classificat, amb un total de 97.954 punts, després de cinc jornades de lliga de competició.

L’Àrea Olímpica s’omplirà d’un total de 243 nedadors i nedadores dels millors clubs de Catalunya, que lluitaran per convertir-se en campions de la Copa Catalana Infantil del grup A. El CN Terrassa competirà amb 26 nedadors i nedadores, 11 en categoria masculina i 15 en categoria femenina.

En l’apartat femení hi ha: Queralt Díaz, Aina Arias, Iris Ferrer, Martina Gonzalez, Irene Castillo, Hilaneh Saad, Chiara Torregrossa, Julia Ferrando, Laia Talavera, Aina Cermeño, Emma Garrido, Aroa Espinosa, Carla Cruz, Carla Gonzalez i Martina Quiñonero.

En el masculí: Jan Vilaseca, Oriol Bosch, Eric Sánchez, Mario Quiñonero,  Aitor Sanchez, David Samper, Alvaro Morales, Ferran Ruiz, Manel Romera, Carles Coll i Alvaro Vizuete.

Anna López