Sergi Mora, renovat

El CN Terrassa renova Sergi Mora

El Club Natació Terrassa segueix treballant en la confecció de la plantilla del sènior masculí de waterpolo per a la temporada vinent. Després de les renovacions d’Iñaki Aguilar, Ricard Alarcón, Fran Sánchez, Jordi Chico, Óscar Aguilar i Biel Segura i de la incorporació de Víctor Gutiérrez, el club s’ha assegurat la continuïtat de Sergi Mora una temporada més.

Sergi Mora, de 37 anys, és el waterpolista més veterà del planter que dirigeix Dídac Cobacho. Va tornar al club fa dues campanyes després d’un parèntesi de dues temporades al Debrecen. El manresà havia militat catorze temporades a l’entitat abans d’emprendre l’aventura internacional a Hongria, de manera que la campanya 2019-2020 serà la dissetena com a integrant del primer equip.

Cal recordar que Bernat Sanahuja, Oriol Rodríguez, Agustí Pericas i Alberto Barroso, tots ells amb contracte en vigor, també seguiran sota les ordres de Dídac Cobacho la temporada vinent. Són baixa Àlex de la Fuente, Marc Salvador i Iván Gallego.