Sandra Domene, renovada

Sandra Domene, renovada fins al 2022

El Club Natació Terrassa ha ampliat el contracte de la portera del sènior femení de waterpolo Sandra Domene fins al 31 d’agost de 2022. El club s’assegura així la continuïtat d’una jugadora de la pedrera amb molta projecció, una mesura que s’emmarca en el projecte ambiciós que l’entitat ha dissenyat per a l’equip femení.

Domene, de 19 anys, va proclamar-se la setmana passada subcampiona del món de Waterpolo Beach a Gwangju (Corea del Sud) després que la selecció espanyola femenina perdés contra els Estats Units (14-12) en la final d’aquesta modalitat introduïda per la Federació Internacional de Natació (FINA) enguany. El palmarès de la waterpolista terrassenca aplega també un subcampionat del món absolut l’any 2017 a Budapest i nombrosos èxits com a internacional en categories inferiors. El 2015, va penjar-se la medalla de plata als Jocs Europeus de Bakú (Azerbaidjan) amb el combinat juvenil i, un any després, el 2016, va obtenir la plata en el Campionat d’Europa Júnior celebrat a La Haia (Holanda) i el subcampionat del món juvenil a Auckland (Nova Zelanda). El 2017 va seguir acumulant podis i va proclamar-se campiona d’Europa juvenil a Novi Sad (Sèrbia), èxit que va repetir l’any passat a Belgrad (Sèrbia). L’estiu passat, a més, va penjar-se l’or al Campionat d’Europa Júnior de Funchal (Portugal). Enguany, l’egarenca ha estat convocada en diverses ocasions amb la selecció espanyola femenina absoluta, amb la qual ha disputat partits de la Lliga Mundial.

Quatre incorporacions de nivell

Cal recordar que, de cara a la temporada vinent, el club ha incorporat quatre jugadores de primer nivell com Paula Leitón, Bea Ortiz, Pili Peña i Olga Domènech. A més, han estat renovades Cristina Cantero, Judith Panicello, Elia Montoya, Marta Samper, Júlia Rodríguez i Martina Cardona, mentre que Sofia Tamayo i Noelia Cuenda pugen al sènior procedents de les categories inferiors.