Óscar Aguilar renova…

El club renova Óscar Aguilar per una temporada més

El CN Terrassa s’ha assegurat la continuïtat del capità del sènior masculí de waterpolo de cara a la temporada vinent. Óscar Aguilar, de 31 anys, seguirà una campanya més sota les ordres de Dídac Cobacho i tanca així la llista de renovacions. Cal recordar que el club ja havia anunciat l’ampliació de la durada dels contractes d’Iñaki Aguilar, Sergi Mora, Fran Sánchez, Bernat Sanahuja, Oriol Rodríguez i Marc Salvador.

Aguilar és un altre fruit de la pedrera del club i un dels waterpolistes més experimentats del planter, amb una trajectòria de catorze anys en el primer equip, al qual va arribar després d’aconseguir nombrosos èxits en campionats d’Espanya de categories inferiors. El terrassenc ocupa la posició d’extrem o lateral dret i destaca per la seva intensitat i per la seva velocitat en la sortida al contracop.