El CN Terrassa renova l’acord de patrocini amb CSM Grup Vallès Hòlding Automoció
El Club Natació Terrassa i CSM Grup Vallès Hòlding Automoció han renovat l’acord de col·laboració pel qual el concessionari automobilístic esdevindrà patrocinador de l’entitat durant dues temporades més, l’actual i la 2020-2021.
Es tracta d’una col·laboració de caràcter ampli, ja que es concreta en diversos aspectes i en diversos suports. Entre d’altres contraprestacions, el conveni contempla la presència de la marca a la pàgina principal de la web del club, així com altres elements de promoció i visibilitat de l’empresa dins el club com ara espais publicitaris i l’enviament de newsletters als socis per correu electrònic amb ofertes especials. La col·laboració preveu també l’exposició de vehicles dins de les instal·lacions del club amb motiu de la celebració d’esdeveniments socials i esportius. A més, properament, es presentarà l’acord de manera oficial amb una sessió de fotos amb esportistes rellevants del club a les instal·lacions del concessionari del grup d’automoció.
CSM Grup Vallès Hòlding Automoció
El grup terrassenc d’automoció liderat per Carlos Solano i Carlos Mata, CSM Grup Vallès Hòlding, són tota una referència en el sector gràcies a la seva filosofia de servei al client. En paraules de Carlos Solano, “el nostre compromís és acompanyar el client des de la compra i durant tota la vida del vehicle, fent possible una experiència de gaudi i plena satisfacció en tot aquest temps”. Amb un equip jove i preparat, aquest grup ha aconseguit situar-se en una posició líder tant en vendes com en fidelització de clients.
Aquesta col·laboració esportiva forma part de l’ADN de CSM Automoció. Amb més de 10 anys de trajectòria en el sector, CSM engloba els concessionaris i tallers oficials Toyota a Terrassa, Rubí, Granollers i Mataró; Lexus a Mataró, Mazda a Terrassa; i Hyundai a Terrassa, Rubí i Sant Cugat.