Iñaki Aguilar, renovat

El CN Terrassa renova Iñaki Aguilar

Un cop finalitzada la participació en el play-off pel títol de la Lliga Premaat Divisió d’Honor, el Club Natació Terrassa ja treballa en la confecció de la plantilla del sènior masculí de waterpolo per a la temporada vinent. De moment, el club s’ha assegurat la continuïtat d’una de les peces clau de l’equip, un dels jugadors més veterans, el porter Iñaki Aguilar, que continuarà una temporada més després del gran rendiment ofert enguany.

Aguilar, que complirà 36 anys el proper 9 de setembre, porta sis temporades defensant amb encert la porteria terrassenca.