El CN Terrassa renova Iñaki Aguilar i Sergi Mora

Malgrat que encara s’ha d’acabar de disputar el play-off pel títol de la Lliga Premaat Divisió d’Honor, el Club Natació Terrassa ja treballa en la confecció de la plantilla del sènior masculí de waterpolo per a la temporada vinent. De moment, el club s’ha assegurat la continuïtat de dues peces clau de l’equip, els dos jugadors més veterans, el porter Iñaki Aguilar i l’atacant Sergi Mora, que continuaran una temporada més després del gran rendiment ofert enguany.

Sergi Mora, que farà 36 anys el 5 de juliol, va tornar al club aquesta campanya després d’un parèntesi de dues temporades al Debrecen. El manresà havia militat catorze temporades a l’entitat abans d’emprendre l’aventura internacional a Hongria, de manera que la campanya 2018-2019 serà la setzena com a integrant del primer equip.

Al seu torn, Iñaki Aguilar, que complirà 35 anys el proper 9 de setembre, porta cinc temporades defensant amb encert la porteria terrassenca, a la qual va arribar procedent del CN Sabadell. El barceloní va anunciar fa dues setmanes la retirada de la selecció espanyola de waterpolo.