Sánchez i Chico, renovats

El CN Terrassa renova Fran Sánchez i Jordi Chico

El Club Natació Terrassa segueix treballant en la composició de la plantilla del sènior masculí de waterpolo per a la temporada vinent. Després de les renovacions d’Iñaki Aguilar i de Ricard Alarcón anunciades dimarts i dijous, el club s’ha assegurat la continuïtat de Fran Sánchez i Jordi Chico una temporada més.

Sánchez, de 32 anys, va arribar al club fa cinc temporades procedent del CN Mataró. El waterpolista, nascut a Molins de Rei, ocupa preferentment la posició de defensor de boia, tot i que també es mou per altres posicions de l’arc, i és un dels jugadors més utilitzats pel tècnic Dídac Cobacho.

Chico, que complirà 21 anys el 24 de novembre, és un fruit de la pedrera i ocupa la posició de defensor de boia. Aquesta temporada va retornar al club on va formar-se després d’una cessió d’una campanya al CN Catalunya. Chico va ser un dels integrants de la selecció espanyola juvenil que va penjar-se la medalla de plata als Jocs Europeus de Bakú (Azerbaidjan) l’any 2015, juntament amb els també waterpolistes formats al club Oriol Albacete, Marc Salvador, Oriol Rodríguez, Àlex de la Fuente i Álvaro Granados.