Triatló

El CN Terrassa participa en el Campionat de Catalunya de Duatló

El diumenge 4 de febrer, esportistes del CN Terrassa van participar en el Campionat de Catalunya de Duatló per equips. Aquest, va ser en format contrarellotge, on cada equip sortia cada 2 minuts i podien tenir un màxim de sis i un mínim de quatre persones.

En aquest campionat, havien de dur a terme 5 quilòmetres corrent, 20 en bici i 2,5 corrent novament. Per tal de puntuar, la prova l’havien de finalitzar un mínim de quatre persones.

El CN Terrassa va participar amb un total de 3 equips, un masculí i un femení en el Campionat de Catalunya i un masculí en categoria Open.

L’equip femení, compost per Candela Rodríguez, Julia Puerta, Mireia Fageda i Maria Maiques, van assolir la setzena posició al Campionat, amb una tercera posició a la 1a divisió femenina.

Per altra banda, l’equip masculí, format per Martí Sender, Rubén Jiménez, Oriol Miret, Daniel Ratera, Oriol Vilajuana i Carlos Hita, va acabar la prova en la dotzena posició del Campionat de Catalunya, amb una primera posició de la 2a divisió masculina.

Finalment, l’equip Open, va assolir una onzena posició, disputant una gran cursa. Aquest equip, estava format per Rafa Mesa, Dídac Paniagua, Arnau Beltrà, Marc Pena i Darío Castaño.

Representació del CN Terrassa en la TNT

El passat dissabte 3 de febrer, es va celebrar la TNT “Toma Nacional de Tiempos”, al CAR de Sant Cugat del Vallès. La TNT, es tracta d’una jornada d’avaluació inicial que es realitza anualment. Consisteix en proves de natació i atletisme amb l’objectiu de conèixer i detectar joves promeses i poder seleccionar-les per formar part dels programes d’entrenament avançat (PEAT) de la Federació Espanyola de Triatló (FETRI).

Oriol Vilajuana, va representar la secció de triatló del CN Terrassa. Vilajuana, va fer les proves amb grans temps, assolint un total de 357,9 punts sobre un màxim de 400 punts.