Triatló

El CN Terrassa participa en el Campionat de Catalunya de Duatló

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El diumenge 4 de febrer, esportistes del CN Terrassa van participar en el Campionat de Catalunya de Duatló per equips. Aquest, va ser en format contrarellotge, on cada equip sortia cada 2 minuts i podien tenir un màxim de sis i un mínim de quatre persones.

En aquest campionat, havien de dur a terme 5 quilòmetres corrent, 20 en bici i 2,5 corrent novament. Per tal de puntuar, la prova l’havien de finalitzar un mínim de quatre persones.

El CN Terrassa va participar amb un total de 3 equips, un masculí i un femení en el Campionat de Catalunya i un masculí en categoria Open.

L’equip femení, compost per Candela Rodríguez, Julia Puerta, Mireia Fageda i Maria Maiques, van assolir la setzena posició al Campionat, amb una tercera posició a la 1a divisió femenina.

Per altra banda, l’equip masculí, format per Martí Sender, Rubén Jiménez, Oriol Miret, Daniel Ratera, Oriol Vilajuana i Carlos Hita, va acabar la prova en la dotzena posició del Campionat de Catalunya, amb una primera posició de la 2a divisió masculina.

Finalment, l’equip Open, va assolir una onzena posició, disputant una gran cursa. Aquest equip, estava format per Rafa Mesa, Dídac Paniagua, Arnau Beltrà, Marc Pena i Darío Castaño.

Representació del CN Terrassa en la TNT

El passat dissabte 3 de febrer, es va celebrar la TNT “Toma Nacional de Tiempos”, al CAR de Sant Cugat del Vallès. La TNT, es tracta d’una jornada d’avaluació inicial que es realitza anualment. Consisteix en proves de natació i atletisme amb l’objectiu de conèixer i detectar joves promeses i poder seleccionar-les per formar part dels programes d’entrenament avançat (PEAT) de la Federació Espanyola de Triatló (FETRI).

Oriol Vilajuana, va representar la secció de triatló del CN Terrassa. Vilajuana, va fer les proves amb grans temps, assolint un total de 357,9 punts sobre un màxim de 400 punts.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).