Organitzem el XII Aquatló…

El CN Terrassa organitza el XII Aquatló Infantil

El CN Terrassa organitzarà el proper diumenge 23 de setembre el XII Aquatló Infantil, una prova de promoció i de caràcter participatiu adreçada a nens i nenes d’entre 7 i 14 anys que es desenvoluparà a les instal·lacions del club.

L’aquatló consta de dos trams de cursa a peu i d’un tram de natació. La primera sortida es durà a terme a les 10 del matí i aplegarà la categoria prebenjamí femenina, això és, les nascudes el 2010 i el 2011. Recorreran 200 metres a peu, 50 metres nedant i 200 metres més a peu. La sortida de la prova prebenjamí masculina tindrà lloc deu minuts més tard i es desenvoluparà sobre la mateixa distància.

A les 10.20 hores, es donarà la sortida a la categoria benjamí femenina, les nascudes el 2008 i el 2009, mentre que a les 10.30 hores, arrencaran els participants de la prova benjamí masculina. Tot seguit, a les 10.45 hores, començarà la cursa de categoria aleví per als nascuts el 2006 i el 2007. Aquestes tres categories completaran un trajecte de 400 metres de cursa a peu, 100 m de natació i 400 metres més a peu. A les 11.00 hores, es donarà la sortida a la darrera prova del matí, de categoria infantil, per als nascuts el 2004 i el 2005. En aquest cas, les distàncies per recórrer seran 600 metres de cursa, 200 m de natació i 600 metres de cursa.

Tant els boxes, l’espai on els participants es canvien d’indumentària per participar a cada modalitat, com la meta estaran ubicades a la Plaça Dura del club. La piscina de 50 metres acollirà els trams de natació. L’aquatló compta amb la col·laboració del patrocinador de la secció, Cicles Morenito.