El CN Terrassa organitza…

El CN Terrassa organitza el Torneig de l’Escola de Futbol

La competició, de categoria benjamí, se celebrarà el diumenge 10 de juny i aplegarà 12 equips de 10 clubs diferents

El CN Terrassa organitzarà el proper diumenge el Torneig de l’Escola de Futbol, que enguany se celebrarà únicament en categoria benjamí. La competició aplegarà un total de 12 equips de 10 clubs diferents. Al marge del club amfitrió, participaran el CF Júnior, l’Olímpic Can Fatjó, el Base Montcada CF, el CE Manresa, l’Athletic Viladecans FC, el FC Martinenc, el CFU Can Rull RT, la UE Cornellà i el CD La Llagosta.

El Torneig de l’Escola de Futbol constarà de tres grups de quatre equips que s’enfrontaran en la modalitat de lligueta. Els dos primers classificats de cada grup i els dos millors tercers accediran als quarts de final, mentre que els altres quatre equips passaran a jugar per les posicions de la novena a la dotzena.

La competició arrencarà a les 9.00h del matí i es perllongarà fins a les 19.00h, quan tindrà lloc el lliurament de trofeus.

+ CALENDARI DE LA COMPETICIÓ