Natació

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El CN Terrassa obté tres medalles en els CP World Games

Pau González, or en 100 m braça SB6

Laura Anguelina Portero i Aidan Lorite, bronze en 100 m lliures S8 i 100 m esquena S6

El CN Terrassa va aconseguir tres medalles en els CP World Games, els Jocs Mundials per a persones amb paràlisi cerebral, que van celebrar-se a Sant Cugat entre el 7 i l’11 d’agost. L’esdeveniment va aplegar unes 800 persones d’una trentena de països per competir en sis disciplines paralímpiques diferents, sota l’organització de la Cerebral Palsy International Sports and Recreation Association (CPISRA) i la Federació Esportiva Catalana de Paralítics Cerebrals (FECPC), amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Cugat i el suport de la Diputació de Barcelona.

Pau González va sobresortir en proclamar-se campió en els 100 m braça masculins SB6 amb una marca d’1.55.24. Els altres dos representants locals també van pujar la podi. Laura Anguelina Portero va penjar-se el bronze en els 100 m lliures femenins S8 amb un temps d’1.44.72, mateix mèrit que va assolir Aidan Lorite en els 100 m esquena masculins S6 amb un registre de 2.12.92.

González, a més, va ser tercer en els 100 m lliures masculins S7 (1.32.48), però, en aquest cas, no es van concedir medalles ja que nedaven juntes diferents classes. L’egarenc va completar la seva actuació amb un quart lloc en els 50 m lliures masculins S7 (42.46) i en els 400 m lliures masculins S7-S8 (6.59.34).

Per la seva banda, Portero va finalitzar tercera en 400 m lliures femenins S8 (8.04.71), prova en què tampoc van concedir-se medalles en nedar juntes diferents classes. La terrassenca va classificar-se quarta en 50 m lliures femenins S8 (46.77).

Per primer cop a Catalunya

Els CP World Games, una de les competicions més importants del món per a atletes amb paràlisi cerebral, van celebrar-se per primera vegada a Catalunya. Sant Cugat va recollir el testimoni de Nottingham, seu de l’edició anterior que va tenir lloc el 2015.

L’esdeveniment va aplegar sis disciplines paralímpiques dividides en esports (atletisme, race running, futbol i natació) i esports en desenvolupament (futbol femení, boccia i eslàlom en cadira de rodes). La majoria de les proves van ser puntuables per al rànquing oficial de les federacions internacionals de cada un dels esports i, per tant, classificatòries per a futurs esdeveniments paralímpics com els Jocs Paralímpics.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).