Natació

5 medalles en la 1a jornada!

Cinc medalles en la primera jornada del Campionat d’Espanya Open de Natació Astralpool Absolut i Júnior

Miguel Durán, or en 800 m lliures masculins

Bronzes per a David Benítez i Evelyne Álvarez en els 50 m braça i per a Aida López en els 1500 m lliures femenins

Aida López, or en 1500 m lliures femenins 17 anys

El Club Natació Terrassa ha sumat cinc medalles (dues d’or i tres de bronze) en la primera jornada del Campionat d’Espanya Open de Natació Astralpool Absolut i Júnior que s’està celebrant a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica.

Miguel Durán ha estrenat el compte local en obtenir la victòria en els 800 m lliures masculins amb un registre de 7.58.86, tot superant Raúl Santiago (CN Metropole), plata amb 8.02.60, i Albert Escrits (CN Sant Andreu), bronze amb 8.07.06.

El segon podi egarenc ha arribat de la mà d’Aida López, que ha assolit el bronze en els 1500 m lliures femenins amb un temps esplèndid de 17.01.59, nou rècord del campionat júnior. La terrassenca ha obtingut a la vegada el títol en la categoria de 17 anys. María de Valdés (CN Liceo) s’ha adjudicat l’or absolut amb 16.28.52, mentre que María Vilas (CN Galaico) ha aconseguit la plata amb 16.47.24.

Els 50 m braça han proporcionat les dues darreres medalles locals d’aquesta primera jornada. David Benítez ha sumat el seu primer podi estatal en categoria absoluta en penjar-se el bronze amb 28.37, només per darrere de Mario Navea (CN Sant Andreu), campió amb 28.18, i de Sergio Ortega (CD Gredos San Diego), plata amb 28.27. Evelyne Álvarez ha assolit el mateix mèrit en la final femenina amb un temps de 32.58, només superada per la belga Florine Gaspard (31.71) i per Solene Gallego (CDN Bidasoa XXI), plata amb 32.13.

Gabriel Gómez, finalista B en 50 m papallona

Al marge dels podis, cal destacar que Gabriel Gómez ha estat tretzè en els 50 m papallona amb una marca de 25.23.

Els resultats dels nedadors del club van ser els següents:

50 papallona masculins
13.-Gabriel Gómez 25.23