Club Natació Terrassa
Club Natació Terrassa
Seccions
Waterpolo

El CN Terrassa obre el camí europeu a la piscina de l’Apollon Smyrnis

Premsa Club Natació Terrassa
  • Els de Sergi Mora s’estrenen aquest dijous a la fase de grups de l’Euro Cup davant un rival exigent, amb el record de la final de la Challenger Cup del 2023 com a precedent. 

Terrassa, 28 d’octubre de 2026. El primer equip masculí de waterpolo del Club Natació Terrassa iniciarà aquest dijous 29 d’octubre la seva participació en la fase de grups de l’Euro Cup. Els egarencs visitaran la piscina de l’Apollon Smyrnis grec a les 20 h, hora catalana, en un primer compromís de màxima exigència que posarà a prova el conjunt dirigit per Sergi Mora. 

El duel obrirà el camí dels terrassencs al grup C, que comparteixen amb el mateix Apollon Smyrnis, el CN Barcelona i l’A-Polo Sport Management georgià. Els dos primers classificats accediran als vuitens de final, fet que converteix cada partit en un pas important en la lluita per continuar avançant en la competició continental. 

L’Apollon Smyrnis arriba a aquesta fase després de completar amb ple de victòries la ronda classificatòria de l’Euro Cup. El CN Terrassa, per la seva banda, va aconseguir el bitllet per a la fase de grups després d’acabar segon a Podgorica, amb dues victòries davant el Primorje Rijeka (15-11) i el Buducnost Podgorica (19-10), i una derrota contra el BVSC Manna ABC (8-15). 

La defensa de les inferioritats, una de les claus 

L’entrenador del CN Terrassa, Sergi Mora, és conscient de la dificultat del repte, especialment pel potencial ofensiu dels locals i la capacitat de generar situacions de superioritat numèrica. Per això, considera que la defensa de les inferioritats i l’encert en les superioritats pròpies seran dos factors determinants. 

«Crec que haurem d’estar molt bé a la defensa de la inferioritat i, sens dubte, molt encertats a la superioritat. És un equip amb un gran boia, Konstantinos Mourikis, que treu moltes expulsions en atac. Haurem de defensar molt i tot passarà per aquí, per intentar minimitzar les seves superioritats», explica Mora. 

El tècnic també destaca que l’equip disposa de recursos ofensius per fer mal al rival si aconsegueix imprimir velocitat al joc. «En atac tenim un equilibri suficient per treure superioritats. Ens definirem molt aquí. També crec que, si estem ràpids en atac, sobretot, els podem fer molt mal», afegeix. 

Un rival amb comptes pendents 

El partit tindrà, a més, un component especial per als terrassencs. L’Apollon Smyrnis va ser el rival del CN Terrassa a la final de la LEN Challenger Cup de la temporada 2022-2023, l’única final europea disputada fins ara pel club egarenc. Els grecs es van endur el títol després de guanyar el partit d’anada a Atenes per 12 a 11 i imposar-se també a la tornada, a l’Àrea Olímpica, per 14 a 18. 

Aquell precedent reforça la dificultat de la visita, en una piscina on el conjunt grec es mostra especialment competitiu. El capità del CN Terrassa, Ricard Alarcón, subratlla la importància de mantenir-se fidels al pla de partit per tenir opcions de sumar els primers punts europeus. 

«L’Apollon és un rival molt dur, sobretot quan juga a casa, i coneixem la història que té jugant contra nosaltres. És un equip que crea moltes ocasions en atac, però, si sabem gestionar aquests atacs i seguir la línia que ens marquem des del principi, crec que tenim opcions de guanyar i endur-nos els primers punts», afirma Alarcón. 

El CN Terrassa afronta amb tota la seva plantilla una estrena europea exigent amb l’objectiu de començar la fase de grups amb un resultat positiu.

Força, Terrassa!

Aplicació

Descarrega l’aplicació Mi Club Online al teu mòbil. Un cop instal·lada, escaneja el següent codi QR quan t’ho sol·liciti. D’aquesta manera, es carregarà l’àrea de socis/es del club i podràs iniciar sessió amb el teu codi d’usuari i contrasenya (prem aquí si has oblidat alguna d’aquestes dades).

Codi: GkYTJ1Ir56

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.
Informació bàsica de Protecció de Dades
Responsable CLUB NATACIÓ TERRASSA
Finalitat Recollida de dades amb formulari de contacte
Legitimació Consentiment explícit de l’interessat/da
Destinataris No se cediran dades a tercers, excepte obligació legal
Drets Accés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicional Pot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç
El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa. Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).
Tens algun dubte? pregunta-m’ho! 💬