El CN Terrassa juvenil masculí sisè en el Campionat de Catalunya de waterpolo

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El Club Natació Terrassa juvenil masculí va participar en el Campionat de Catalunya que es va celebrar a la piscina municipal de Montjuïc el 25 i 26 de juny.

L’equip dirigit per Mora va caure en el partit de quarts de final per 7 a 6 davant del CN Sant Andreu quan faltaven pocs segons per acabar el matx. L’enfrontament va ser molt equilibrat en tot moment, però els egarencs no van aconseguir sobreposar-se als del CN Sant Andreu. Aquesta derrota els va portar a competir per les posicions de la cinc a la vuit i enfrontar-se als del CN Catalunya.

El partit davant del CN Catalunya, els egarencs van obtenir la victòria per 8 a 13. Els del CN Catalunya van posar-se per davant (3-1) durant el primer tram, però els de Terrassa van remuntar i van empatar el partit (5-5) abans d’arribar al segon descans.

A la represa del tercer quart, els egarencs van posar-se per davant (7-9) i van arribar a l’últim tram del partit amb una diferència positiva de dos gols en el marcador. El quart tram va servir per a que els egarencs acabessin de rematar el matx (8-13) i assegurar-se el matx pel cinquè i sisè lloc del Campionat.

El partit en el qual es va disputar la cinquena i sisena plaça, els del CN Terrassa es van enfrontar als del CN Barcelona, on van perdre per la mínima (11-12) en un partit molt igualat en tot moment. Aquesta derrota va adjudicar als de Terrassa la sisena posició del Campionat de Catalunya.

El conjunt dirigir per Mora, estava format per: Dorian Acuña, Isaac Alcaraz, Aleix Pamies, Roc Serra, Hector Costa, Pablo de Amos, Albert Sabadell, Gerard Vaghi, Guillem Comas, Dani Diaz, Alex Campaña, Biel Garcia, Roc Salas, David Martinez, Nacho Rodriguez, Alan Batlle, Pelayo Llames.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).