El CN Terrassa integra el Club Voleibol Terrassa

El club comptarà enguany amb la secció de vòlei

El Club Natació Terrassa disposarà enguany d’una nova modalitat dins de la seva oferta, el vòlei, que es constitueix com a secció un cop confirmada la integració en l’entitat del Club Voleibol Terrassa, que va néixer l’any 2013 i que ha experimentat un gran creixement en aquests nou anys d’existència.

L’acord, gestat el passat mes de juny, resulta molt satisfactori per ambdues parts. Per al Club Natació Terrassa, l’arribada d’uns 280 esportistes suposa un increment notable en el nombre de socis, una dada transcendental en el context econòmic actual i en plena recuperació postpandèmia, així com una contribució a la millora de la situació del voleibol a la ciutat.

Al seu torn, el Club Voleibol Terrassa soluciona així el dèficit d’instal·lacions que ha patit els darrers anys. Sense anar més lluny, la temporada passada va exercitar-se en quatre espais diferents: Can Jofresa, La Maurina, l’escola Pere Viver i l’escola Petit Estel. A partir d’ara, el fet de treballar en el pavelló cobert de l’Àrea Olímpica li permetrà continuar avançant en la consolidació d’aquest esport a Terrassa.

Malgrat que alguns equips ja han entrenat aquesta setmana, la nova secció de vòlei del Club Natació Terrassa començarà a funcionar plenament a partir de dilluns que ve.