Derrota del sènior femení…

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El sènior femení de waterpolo es veu superat per un Sant Andreu intractable

CN Terrassa 1 – CN Sant Andreu 15

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Domene, Silva, Panicello, Abad, Cantero, Ruiz, Pastor, Montoya, Descalzi (1), Samper, Goset, Cardona, Tomàs.

Entrenador: Xavi Pérez.

CN Sant Andreu: Sánchez, Peña (1), Gual (1), Guiralt (1), Morell, Ariño (1), Jackovich (4), Sleeking (2), Palacio, Keuning (2), Crespi (3), Aznar, Nieto.

Entrenador: Javier Aznar.

Àrbitres: Teulé i Ruiz.

Parcials: 0-5, 0-4, 0-4 i 1-2.

Resultat acumulat: 0-5, 0-9, 0-13, 1-15.

Evolució del marcador: (0-1, 0-2, 0-3, 0-4, 0-5), (0-6, 0-7, 0-8, 0-9), (0-10, 0-11, 0-12, 0-13), (0-14, 0-15, 1-15).

El sènior femení de waterpolo va caure amb claredat contra el CN Sant Andreu (1-15) en el partit de semifinals de la Supercopa Iberdrola que va celebrar-se ahir a les instal·lacions de Can Llong del CN Sabadell. El conjunt de Xavi Pérez no va poder plantar cara a un rival que, per potencial, sembla dissenyat per discutir l’hegemonia del CN Sabadell.

L’equip de Javier Aznar va resultar un veritable corró des del principi, tal com demostra el 0 a 5 amb què va finalitzar el primer període. Jackovich va inaugurar el marcador al minut de joc. Tot seguit, Gual va anotar el segon. L’estatunidenca va repetir per situar el 0 a 3 mitjan quart. Guiralt i Ariño van tancar el parcial.

En el segon període, res no va canviar. El Sant Andreu, amb una varietat de recursos ofensius que va semblar inesgotable, va continuar amb l’accelerador premut contra un CN Terrassa que no podia contenir l’allau i que va mostrar certa manca d’intensitat. Peña, Sleeking, Crespi i Jackovich van enfilar l’electrònic fins al 0 a 9 al descans.

A la represa, les de Javier Aznar van seguir trobant el camí del gol amb facilitat. En menys de dos minuts, Sleeking i Jackovich van augmentar el marge. Dues dianes de Keuning van col·locar el 0 a 13 al final del tercer quart. En els darrers vuit minuts, el ritme anotador va minvar. A cinc minuts de la conclusió, Olga Descalzi va marcar l’única diana egarenca del partit.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).