Natació

65 medalles en el Català màsters de natació

65 medalles en el II Campionat de Catalunya Open Màsters d’Hivern de natació

El CN Terrassa va quallar una actuació magnífica en el II Campionat de Catalunya Open Màsters d’Hivern de natació que va celebrar-se el cap de setmana passat a les instal·lacions del CN Sabadell. La delegació local, formada per quaranta-set esportistes, va aconseguir un total de 65 medalles (26 d’or, 19 de plata i 20 de bronze), xifres que van situar el club en el tercer lloc del medaller de la competició.

D’entre la llarga llista de medallistes, cal destacar que, en el capítol femení, Anna Serra va aconseguir sis medalles en proves individuals en la categoria +20, mentre que Sílvia Pagès en va obtenir quatre en la categoria +50. Així mateix, Noelia Carrasco i Susana Pagès en van sumar tres cadascuna en les categories +45 i +50, respectivament. Van doblar presència al podi Natalia Bañó i Mariona Bordes en la categoria +20; Marina Domènech en la categoria +30; Maribel Ortega en la categoria +45; i Olga Álvarez en la categoria +50. L’equip femení va totalitzar també vuit medalles en les proves de relleus.

Igualment, en el capítol masculí, Lluís Deixt i Pol Pérez van assolir cinc i tres medalles, respectivament, en la categoria +20, mentre que Adrià Sanz en va aconseguir tres en la categoria +35. Finalment, van obtenir dues medalles Joan Herrera, en la categoria +60; Roger Solé, en la categoria +20; i Kevin Pérez, en la categoria +25. L’equip masculí va sumar tres podis en les proves de relleus.