El CN Terrassa es mulla per l’esclerosi múltiple

Un any més, el Club Natació Terrassa col·labora amb la jornada “Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple” que se celebrarà el proper diumenge 18 de juliol.

Entre les nou del matí i la una de la tarda, el CN Terrassa habilitarà un espai en la piscina coberta de 25 m per acollir nedadors solidaris disposats a col·laborar en aquesta diada impulsada per la Fundació Esclerosi Múltiple (FEM). La FEM instal·larà un estand a la recepció del club des d’on difondrà la seva tasca i vendrà material del “Mulla’t”, amb la finalitat de recaptar fons per lluitar contra aquesta malaltia neurodegenerativa i sense cura. Els participants, al seu torn, rebran un diploma acreditatiu de la seva contribució. A les 12.00h del migdia, es farà un salt conjunt a la piscina, un salt pel Mulla’t.

Millorar la vida de 9.000 persones a Catalunya

El “Mulla’t per l’esclerosi múltiple” és la campanya anual més important de la Fundació Esclerosi Múltiple i permet millorar la vida de les 9.000 persones que tenen esclerosi múltiple a Catalunya amb serveis d’atenció a les persones recent diagnosticades, neurorehabilitació, formació laboral i recerca, per alentir la progressió de la malaltia. Enguany, posa l’accent en els programes per a les persones recent diagnosticades, que moltes vegades es troben soles i no saben què fer després de rebre el diagnòstic.

L’esclerosi múltiple és una malaltia neurològica, crònica i sense cura. Encara avui es desconeix què la causa i afecta principalment les persones joves i especialment les dones. És la segona causa de discapacitat en adults joves després dels accidents de trànsit.