Mulla’t 2019!

El CN Terrassa es mulla per l’esclerosi múltiple

Un any més, el Club Natació Terrassa col·labora amb la jornada “Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple” que se celebrarà el proper diumenge 14 de juliol. Més de 600 piscines d’arreu de Catalunya prendran part en un esdeveniment que enguany arriba a la vint-i-sisena edició sota l’impuls de la Fundació Esclerosi Múltiple (FEM).

Entre les nou del matí i les dues de la tarda, el CN Terrassa habilitarà un espai en la piscina coberta de 25 m per acollir nedadors solidaris disposats a col·laborar en aquesta diada impulsada per la Fundació Esclerosi Múltiple (FEM). La FEM instal·larà un estand a la recepció del club des d’on difondrà la seva tasca i vendrà material del “Mulla’t”, amb la finalitat de recaptar fons per lluitar contra aquesta malaltia neurodegenerativa i sense cura. Els participants, al seu torn, rebran un diploma acreditatiu de la seva contribució.

Fons per a l’esclerosi múltiple infantil

El “Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple” és l’esdeveniment que més ha donat a conèixer l’esclerosi múltiple. El seu objectiu és que durant un dia tothom pugui mostrar la solidaritat cap a les persones que pateixen aquesta malaltia mullant-se en les piscines que participen a la campanya. L’esclerosi múltiple és coneguda també com la malaltia de les mil cares, ja que afecta de manera diferent a cada persona i molts dels seus símptomes, com la fatiga o el dolor, són invisibles.

La Fundació Esclerosi Múltiple treballa per reduir l’impacte de la malaltia, que afecta a 7.500 persones a Catalunya, des de diversos àmbits.