El conjunt terrassenc ha superat tots els seus rivals de la fase classificatòria, acabant primer del grup D amb un ple de victòries.
Les jugadores del CN Terrassa de waterpolo són oficialment equip de Champions, després de superar totes les seves rivals de la fase classificatòria. Disputant quatre partits en tres dies, les de Jordi Millán s’han imposat a l’Eger, el Trieste, el III. Kerulet i el Sis Roma durant aquest cap de setmana.
El primer partit, disputat el passat divendres, tenia una dificultat afegida, sent contra l’Eger local a la seva piscina. Per part de les magyars, Lendvai va ser la principal amenaça a la porteria de Gaudreault, sumant quatre gols. Malgrat això, les egarenques van afrontar el repte amb empenta i van superar les hongareses plàcidament deixant el marcador amb un 19-10 a favor. Isa Piralkova i Paula Prats van protagonitzar l’ofensiva del CN Terrassa amb cinc gols cada una, mentre que Dalmases en va sumar quatre més.
Després d’un dissabte de descans, el diumenge va ser una jornada de victòries per recordar, que van classificar el conjunt de Millán definitivament per la lliga europea. Al matx contra el Tireste italià, la victòria va ser contundent, amb un 15-9 final. Tot i això, les italianes van arribar a liderar el marcador amb un 6-7 a la mitja part, i la represa va ser clau per deixar enrere les rivals i sentenciar el partit. De nou, Piralkova va ser autora de cinc gols. El segon partit del dia, contra el III. Kerulet, va acabar amb un resultat més ajustat, de 14 a 18. Després de tan bons resultats, la plaça de les terrassenques per a la competició europea estava assegurada, però el creuament amb el Sis Roma determinaria la primera i segona plaça dins del grup D.
Les jugadores del CN Terrassa van liderar l’últim partit contra les italianes des de la primera part, amb un avantatge de 5-1. Al descans, però, les de Roma havíen igualat el marcador fins un 7-5 i un 10-8 abans de l’últim quart. Els últims minuts del partit van ser frenètics, amb un marcador ajustat de 10-9 seguit de tres gols consecutius de les de Millán que les situaven a 14-10 a falta de menys de quatre minuts. Chiappini i Picozzi van ser les protagonistes de l’ofensiva final italiana, però una bona pressió de les terrassenques va evitar que el Sis Roma empatés i forcés els penals, acabant el partit 14-13 a favor. Així, el CN Terrassa acaba liderant el grup D i es classifica per la Champions, juntament amb el CN Sant Andreu. El CN Sabadell i el CN Mataró no han hagut de passar per les fases classificatòries. El sorteig que decidirà els creuament per a la següent fase se celebrarà aquest dilluns.