A la final!

El CN Terrassa es classifica per a la final del Campionat de Catalunya de Frontennis de Clubs en modalitat preolímpica

El Club Natació Terrassa va classificar-se per a la final del Campionat de Catalunya de Frontennis de Clubs en modalitat preolímpica després d’eliminar el CF Cerdanyola en les semifinals disputades ahir.

Pol Dalmases i Ferran Cantariño van perdre el primer partit per 2 a 1. Posteriorment, però, les victòries d’Albert Domínguez i Dani López per 2 sets a 1 i de Vicenç Sellarès i Sergio Jiménez per 2 sets a 0 van servir per remuntar l’eliminatòria i concedir els egarencs el passi a la gran final. La cita serà diumenge contra el CP Santa Coloma, que va desfer-se del CF Abrera A per 3 a 0 en l’altra semifinal.