El CN Terrassa disputarà la primera fase de l’Euro Cup a Eslovènia

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El CN Terrassa disputarà la primera fase de l’Euro Cup a Eslovènia

Els egarencs han quedat enquadrats en el grup C, en què tindran com a rivals l’Estrasburg francès, el Honved Budapest hongarès, el Telimar Palermo italià, el VK Valis serbi i el conjunt amfitrió, el Triglav Kranj

La ronda es disputarà del 13 al 16 d’octubre

La Lliga Europea de Natació (LEN) ha donat a conèixer el sorteig de la primera fase de l’Euro Cup masculina de waterpolo. El CN Terrassa ha quedat enquadrat en el grup C, amb seu a Kranj (Eslovènia), en el qual tindrà com a contrincants l’Estrasburg francès, el Honved Budapest hongarès, el Telimar Palermo italià, el VK Valis serbi i els amfitrions, el Triglav Kranj. La ronda se celebrarà entre el 13 i el 16 d’octubre.

Quatre grups

La primera fase de l’Euro Cup contempla tres grups més. L’A, que es desenvoluparà a Salònica (Grècia), aplegarà el VK Solaris croat, el Ludwigsburg 08 alemany, el Montpellier francès, el CN Echeyde, el ZV De Zaan dels Països Baixos i els amfitrions, el PAOK Salònica. El B, que tindrà lloc a Siracusa (Itàlia), reunirà el Szolnoki Dozsa hongarès, el Partizan Belgrad serbi, l’Ydraikos NC grec, el Pays d’Aix francès, el ZVL 1886 dels Països Baixos i els amfitrions, el CC Ortigia. Finalment, en el grup D, amb seu a Barcelona, competiran el Trieste Pallanuoto italià, l’Apollon Smyrnis grec, l’Estrella Roja serbi, el BVSC Zuglo hongarès, el SKP Kosice eslovac i el CE Mediterrani. Els quatre primers de cada grup accediran a la segona fase, que tindrà lloc entre el 28 i el 30 d’octubre, mentre que el cinquè i el sisè continuaran a Europa en una nova competició, la Challenger Cup, que també aplegarà els dos últims classificats de cada grup de la primera fase de la Champions League. La primera fase de la Challenger Cup se celebrarà de l’11 al 13 de novembre.

Telimar Palermo, rival més potent

El tècnic Dídac Cobacho entén que el Telimar Palermo és l’equip més fort del grup “tant econòmicament com esportivament”. “Ha fitxat enguany diversos waterpolistes italians de primer nivell, així com el nostre exjugador Agustí Pericas”. L’entrenador egarenc situa en un segon graó l’Estrasburg francès, “ple de jugadors estrangers, excepte dos jugadors nacionals amb nivell de selecció”, i el Honved Budapest, “un conjunt mític hongarès que continua sent un dels cinc millors d’una de les lligues més exigents d’Europa”. Cobacho reconeix que té poques referències del VK Valis i del Triglav Kranj. “Crec que els serbis seran un equip jove, ràpid i, sobretot, amb bons llançadors, mentre que els amfitrions són els més fluixos sobre el paper, però compten amb l’avantatge de jugar a casa”.