Debut amb victòria…

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El CN Terrassa debuta amb victòria contra l’AZC Alphen a la Champions League

El conjunt de Dídac Cobacho s’enfrontarà demà al Jadran Carine (9.30h) i al Team Strasbourg (20.00h)

CN Terrassa, 12 – AZC Alphen 9

Fitxa tècnica

CN Terrassa: I. Aguilar, Sanahuja (2), Mora (2), Alarcón (2), Ó. Aguilar, De la Fuente, Sánchez (1), Salvador, Barroso (3), Gallego, Rodríguez, Pericas (2), Segura.

Entrenador: Dídac Cobacho.

AZC Alphen: Huijsmans, Coric (2), T. De Mey, D. De Mey, Stienstra, Nagy (1), Mandolini (3), Van Mil (3), Schoonderwoerd, S. De Mey, Indjic, De Zwaan, Aarts.

Entrenador: Nemanja Stevanovic.

Àrbitres: Nemeth (Hongria) i Boudramis (Grècia).

Parcials: 3-3, 3-1, 1-3 i 5-2.

Resultat acumulat: 3-3, 6-4, 7-7, 12-9.

Evolució del marcador: (0-1, 0-2, 0-3, 1-3, 2-3, 3-3), (4-3, 4-4, 5-4, 6-4), (6-5, 7-5, 7-6, 7-7), (8-7, 9-7, 10-7, 11-7, 11-8, 11-9, 12-9).

El sènior masculí de waterpolo del Club Natació Terrassa ha debutat aquest matí amb una victòria de prestigi contra l’AZC Alphen (12-9) en la primera fase de la Champions League que s’està disputant a Estrasburg (França). El conjunt de Dídac Cobacho ha signat un partit de menys a més i ha acabat superant amb solvència un equip que va disputar la temporada passada la lligueta de la màxima competició continental. Amb aquest resultat, els terrassencs fan un pas de gegant per classificar-se per a la ronda següent. Demà, afrontaran dos xocs de màxima exigència contra el Jadran Carine Herceg Novi montenegrí (9.30h) i contra els amfitrions, el Team Strasbourg francès (20.00h).

Els egarencs s’han vist sorpresos per l’arrencada fulgurant de l’equip holandès que s’ha situat amb un amenaçador 0 a 3 amb menys de tres minuts de joc. Van Mil, Coric, en superioritat numèrica, i Mandolini n’han estat els artífexs. El CN Terrassa s’ha anat asserenant progressivament i ha pogut redreçar el camí abans del final del primer període en encadenar un parcial de 3 a 0. Bernat Sanahuja ha estrenat el marcador terrassenc, Fran Sánchez ha reduït el marge i Sergi Mora, a trenta segons de la botzina, ha tancat el parcial.

Els de Dídac Cobacho han completat la remuntada en el segon quart. Una situació en home de més ha permès Ricard Alarcón col·locar els egarencs amb avantatge per primera vegada. Els holandesos han respost de la mà de Van Mil. El CN Terrassa ha tret molt profit dels darrers instants abans del descans. En escassament un minut i mig, ha obert una escletxa de dos gols gràcies a dues fuetades de Barroso (6-4).

A la represa, però, el partit s’ha tornat a igualar. Els terrassencs han abaixat lleugerament la intensitat defensiva, circumstància que ha aprofitat l’AZC Alphen per restablir l’equilibri. Coric ha anotat el 6 a 5 en el primer minut del tercer període, diana que ha contrarestat Agustí Pericas en una acció en home de més. L’equip holandès, però, empatat a set amb dues dianes d’un inspirat Mandolini.

El CN Terrassa ha aconseguit trencar el partit definitivament amb un inici d’últim quart impecable, que s’ha reflectit amb un parcial de 4 a 0 que ha esdevingut la sentència. En només quatre minuts, Pericas, Barroso, Sanahuja i Alarcón han enfilat l’electrònic fins a l’11 a 7. L’equip de Stevanovic ha mirat de reenganxar-se a la lluita per la victòria amb gols de Nagy i Van Mil, però l’intent ha estat estèril. Mora, a dos minuts de la conclusió, ha marcat el 12 a 9 final.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).