Campions de Catalunya!

El CN Terrassa, campió de Catalunya de frontennis per equips en modalitat preolímpica

El Club Natació Terrassa va proclamar-se diumenge campió de Catalunya de frontennis per equips en modalitat preolímpica després de batre el Club Pilotari Santa Coloma de Gramenet per 3 a 0 en la gran final. Cal subratllar que és el segon cop en vint-i-dos anys que el club guanya aquesta competició. El primer títol va arribar ara fa sis anys.

Xavi Amatller i Albert Domínguez van encetar el camí cap al triomf en vèncer el primer matx per 2 sets a 0. Posteriorment, Vicenç Sellarès i Ferran Cantariño van resoldre el seu compromís també per 2 sets a 0. Pol Dalmases i Dani López van certificar el títol en imposar-se pel mateix resultat en el tercer partit. El Club Frontennis Abrera A va classificar-se en tercer lloc, mentre que el Club Frontennis Cerdanyola va finalitzar quart.