El CN Terrassa aleví femení, subcampió en el Campionat de Catalunya de waterpolo

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

L’equip aleví femení de waterpolo del Club Natació Terrassa es va posicionar com a subcampió en el Campionat de Catalunya que va celebrar-se aquest cap de setmana a les instal·lacions del CE Mediterrani.

L’equip dirigit per Dídac Vera només va ser derrotat en l’últim partit, la final del Campionat de Catalunya. En el partit corresponent a quarts de final, les egarenques es van enfrontar al CN Sant Feliu on van assolir una contundent victòria per 12 a 2, el que les va portar a jugar les semifinals del Campionat.

En el partit de les semifinals es van enfrontar al CN Catalunya, on també van obtenir la victòria, el qual va classificar a les egarenques a jugar la gran final del Campionat de Catalunya. En les semifinals van aconseguir la victòria per 2 a 6. Martina Gracia va obrir el marcador del partit en el primer quart anotant un gol de penal quan tan sols faltaven 2 minuts 20 segons per acabar el primer tram i a menys d’un minut per finalitzar-lo, Tarradas, va anotar el segon (0-2).

En el segon tram del partit no hi va haver cap gol per part de cap dels dos equips.

Les egarenques van tornar a reactivar les anotacions de gol quan faltaven menys de 3 minuts per acabar el tercer tram. Van ser Sanchez (0-3) i Morales (0-4) les que van allargar diferències en el marcador. Abans d’acabar el quart, Abarca (1-4) va anotar per les del CN Sant Feliu.

L’últim tram del partit de les semifinals va servir per acabar de tancar el partit a favor de les del CN Terrassa. Dos gols de les egarenques: Vellani (1-5) i Gracia (1-6) van portar a l’equip a la final del Campionat de Catalunya. Tot i això, Gimenez (2-6) va anotar l’últim gol d’aquestes semifinals.

Les egarenques es van enfrontar a les del CE Mediterrani en el partit de la final on van caure per 8 a 3. Tot i això, l’equip del CN Terrassa va obrir el marcador amb un gol de penal de Gracia, però no va ser suficient per aconseguir el títol de campiones.

A més a més, les egarenques, a part de ser subcampiones, van ser guardonades amb el premi Fair-Play.

L’equip dirigit per Dídac Vera que es va penjar la medalla de plata de la màxima cita catalana estava integrat per: Laia Tarradas, Carla Peñarroya, Irene Sanchez, Martina Gracia, Arlet Salas, Berta Castellano, Joana Mayoral, Paula Vellani, Noa Benavides, Eva Gómez, Carlota López, Jana Fernández, Chloe Finestra, Anna Aparicio, Queralt Royo, Abril Morales i Ona Lermos.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).