Club Natació Terrassa
Seccions
Waterpolo

El CN Terrassa afronta la Copa de la Reina amb ambició i determinació

Premsa Club Natació Terrassa
  • Les egarenques debutaran als quarts de final contra el CN Sabadell amb l’objectiu d’assolir les semifinals i competir al màxim. 

Terrassa, 5 de març 2026. L’equip femení de waterpolo del Club Natació Terrassa disputarà aquest cap de setmana la Copa de la Reina, una de les cites més exigents del calendari estatal, amb la voluntat de continuar demostrant el creixement competitiu mostrat al llarg de la temporada. 

Les egarenques s’enfrontaran en els quarts de final al Club Natació Sabadell (divendres 6 de març, 17:00h) , un dels grans dominadors del waterpolo estatal i primer classificat actualment a la lliga, juntament amb el Centre Natació Mataró i el Club Natació Atlètic-Barceloneta. 

L’entrenador Xavi Pérez ha destacat l’evolució positiva del grup en les darreres setmanes: “L’equip està treballant molt bé, està creixent setmana a setmana. Que estiguem contra grans equips i cada cop més a prop és molt positiu. Estem convençudes i preparades per lluitar al màxim contra els equips que ens toquin.” Tot i la dificultat del quadre, el tècnic es mostra ambiciós: “És veritat que als nostres creuaments hi som amb Sabadell, Mataró i Barceloneta, que estan al capdamunt de la classificació de la lliga, però nosaltres estem molt preparades pel partit de quarts de final i després, el que vingui.” 

Sobre el duel davant el conjunt sabadellenc, Pérez té clara la línia a seguir: “Contra el Sabadell a quarts hem de repetir el plantejament de partit que vam tenir a la Champions, hem d’estar molt centrades en defensa. Encaixar només set gols com vam fer va ser clau per a l’última victòria.” 

Per la seva banda, la jugadora Irene Casado també ha remarcat el bon moment de l’equip: “Estem treballant molt bé i s’està notant en els últims partits.” Casado insisteix en la importància de mantenir la intensitat durant tot el partit: “Crec que hem de fer el mateix que vam fer en l’últim partit contra el Sabadell: estar intenses des de l’inici fins al final del partit, controlar el nostre atac per evitar precipitar-nos. El que està clar és que hem de fer les coses com toquen i guanyar aquest partit com sigui, perquè volem arribar a semifinals de la Copa.” 

Força, Terrassa!

Aplicació

Descarrega l’aplicació Mi Club Online al teu mòbil. Un cop instal·lada, escaneja el següent codi QR quan t’ho sol·liciti. D’aquesta manera, es carregarà l’àrea de socis/es del club i podràs iniciar sessió amb el teu codi d’usuari i contrasenya (prem aquí si has oblidat alguna d’aquestes dades).

Codi: GkYTJ1Ir56

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.
Informació bàsica de Protecció de Dades
ResponsableCLUB NATACIÓ TERRASSA
FinalitatRecollida de dades amb formulari de contacte
LegitimacióConsentiment explícit de l’interessat/da
DestinatarisNo se cediran dades a tercers, excepte obligació legal
DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç
El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).