Club Natació Terrassa
Seccions
Waterpolo

El CN Terrassa afronta el partit de tornada dels vuitens de final de l’Eurocup contra el CSM Oradea amb tota l’ambició

Premsa Club Natació Terrassa
  • Els egarencs buscaran capgirar el gol de desavantatge davant el CSM Oradea en una eliminatòria oberta que es decidirà a l’Àrea Olímpica amb el suport clau de l’afició. 

Terrassa, 4 de març 2026. El Club Natació Terrassa es prepara per al partit de tornada dels vuitens de final de l’Eurocup de waterpolo que disputarà aquest dissabte a les 18:00h a l’Àrea Olímpica. Aquest enfrontament decisor arriba després que els egarencs perdessin per la mínima (14-13) a la piscina del CSM Oradea romanès en el partit d’anada, un resultat que deixa tot obert per al duel definitiu a casa.  

L’entrenador de l’equip, Sergi Mora, ha destacat la importància de ser conscients de la dificultat i la responsabilitat que implica aquest partit de tornada: “Hem de ser conscients que, tot i que és un partit a casa i tenim possibilitats, aquest partit l’hem de guanyar mínim per seguir vius. Hem de fer un partit molt complet i molt responsable, i tenir les coses clares.” Mora ha incidit també en el paper de l’afició: “Nosaltres desitgem que l’ambient de la piscina sigui clau; necessitem la piscina plena per posar pressió al rival i animar als nostres jugadors. Més enllà de la tàctica i del plantejament que tinguem, l’afició pot ser un jugador extra per l’equip. És un esdeveniment històric i necessitem el suport de tothom.” 

El tècnic ha subratllat també la necessitat de controlar més alguns jugadors en defensa: “Hem d’estar una mica més pendents dels jugadors que a l’anada ens van fer més mal. Ells tenen un joc molt complet i t’obliguen a defensar fins l’últim segon. Per altra banda, hem de controlar més els nostres atacs i no precipitar-nos; en alguns moments anem massa amb el cor quan hauríem d’anar més amb el cap.” 

Ricard Alarcón, capità de l’equip, ha subratllat que serà un “partit molt dur” i ha destacat la importància de sortir des del primer minut amb la millor versió de l’equip: “Tenim un resultat en contra d’un gol, que no és la pitjor situació però tampoc és la millor. Intentarem sortir amb la nostra millor versió des de l’inici del partit per trencar aquesta diferència i arribar al final de l’encontre amb un marge més ampli.” 

Força, Terrassa!

Aplicació

Descarrega l’aplicació Mi Club Online al teu mòbil. Un cop instal·lada, escaneja el següent codi QR quan t’ho sol·liciti. D’aquesta manera, es carregarà l’àrea de socis/es del club i podràs iniciar sessió amb el teu codi d’usuari i contrasenya (prem aquí si has oblidat alguna d’aquestes dades).

Codi: GkYTJ1Ir56

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.
Informació bàsica de Protecció de Dades
ResponsableCLUB NATACIÓ TERRASSA
FinalitatRecollida de dades amb formulari de contacte
LegitimacióConsentiment explícit de l’interessat/da
DestinatarisNo se cediran dades a tercers, excepte obligació legal
DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç
El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).