Pilota mà

Finals del Campionat de Catalunya del 4 i Mig

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El CN Terrassa acull les finals del Campionat de Catalunya del 4 i Mig de Pilota a Mà 2019

El CN Terrassa serà la seu diumenge de les finals del Campionat de Catalunya del 4 i Mig de Pilota a Mà. El club acollirà un total de cinc partits, des de les 10.00h fins a les 13.00h.

La vetllada arrencarà amb la final de 2a categoria femenina que enfrontarà Sandra Alonso, del Club Pelotari Santa Coloma, i Avril Márquez, de la Casa de los Navarros. Posteriorment, a les 10.45h, tindrà lloc la final de 3a categoria masculina entre Roberto Consola, del CN Terrassa, i Carlos Mateos, de la Casa de los Navarros.

A les 11.30h, serà el torn de la final de 1a categoria femenina entre dues jugadores de la Casa de los Navarros, Josune Jiménez i Mariona Salat. Tot seguit, a les 12.15h, se celebrarà la final de 2a categoria masculina, una final molt especial entre dos pilotaris del Club Natació Igualada, que són pare i fill, respectivament, en Joan i en Quim Oliva.

L’esdeveniment conclourà amb la final de 1a categoria masculina, que començarà a les 13.00h, en la qual Andoni Arrasate, de la Casa de los Navarros i campió absolut de les dues darreres edicions, s’enfrontarà a Álex Ibarra, també de la Casa de los Navarros.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).