Finals de Mà per Parelles

El CN Terrassa acull les finals del Campionat de Catalunya de Pilota a Mà per Parelles 2019

El CN Terrassa serà la seu dissabte de les finals del Campionat de Catalunya de Pilota a Mà per Parelles 2019. El club acollirà un total de set partits, des de les 16.00h fins a les 19.45h.

La vetllada arrencarà amb la final de la categoria benjamí que enfrontarà Jokin Arias i Guillem Ros amb Pol Irazola i Bru Muedra. Posteriorment, a les 16.30h, tindrà lloc la final infantil, en la qual Àlex Dopazo i Víctor Martínez jugaran contra Maria Isabel García i Leire Arribas. A les 17.00h, serà el torn de la final femenina entre dues parelles de la Casa de los Navarros, formades per Mariona Salat i Avril Márquez i Josune Jiménez i Laura Mateos. Tot seguit, a les 17.30h, se celebrarà la final de 3a Categoria entre Javier Marco i Oriol Catarecha, de la Casa de los Navarros, i Ayuso I i José Luis González, del Club Pelotari Santa Coloma.

La final de categoria juvenil, a partir de les 18.15h, prendrà el relleu. La protagonitzaran les parelles integrades per Asier Arribas i Christian Rumenov i per Lucas Pérez i el jugador del CN Terrassa Nil Gómez. Després, a les 19.00h, es desenvoluparà la final de 2a Categoria entre Arribas II i Narbáez, de la Casa de los Navarros, i Oliva i Sanz IV, del CN Barcelona.

L’esdeveniment conclourà amb la final de 1a Categoria, que s’iniciarà a les 19.45h. La parella de la Casa de los Navarros formada per Iván Cabrero i Álex Ibarra es jugarà el títol de campió absolut contra la parella del CN Barcelona integrada per Javier Cámara i Xabier Ortiz de Urbina.

+ CARTELL DE LA COMPETICIÓ