Acollim el Campionat de Catalunya d’Hivern Open de Natació Adaptada

És la sisena vegada consecutiva que el club és la seu d’una competició d’aquestes característiques

L’esdeveniment aplegarà 73 nedadors de 18 clubs

La representació del CN Terrassa està formada per sis nedadors

El Club Natació Terrassa acollirà el proper dissabte 6 de març el Campionat de Catalunya d’Hivern Open de Natació Adaptada, esdeveniment que organitza la Federació Catalana d’Esports per a Cecs, amb la col·laboració de la Federació Catalana d’Esports de Persones amb Discapacitat Física i la Federació Esportiva Catalana de Paralítics Cerebrals. Cal destacar que és la sisena vegada consecutiva que el club és la seu d’una competició oficial de natació adaptada.

La màxima cita catalana, que arrencarà a les 16.00 i s’allargarà fins a les 18.45 hores, aplegarà un total de 73 nedadors de 18 clubs, 16 catalans, un valencià i un gallec. La llista de noms propis del campionat l’encapçalen els medallistes als Jocs Paralímpics de Rio 2016 Núria Marquès, Óscar Salguero, Miguel Luque i Sarai Gascón; el campió del món, el gallec Jacobo Garrido; el medallista mundialista Toni Ponce; els valencians i medallistes paralímpics José Antonio Marí i David Levecq; i els internacionals Marian Polo i Ariel Schrenck. Es tracta de la primera competició de l’any en piscina de 50 metres que servirà per afinar l’estat de forma de cara al Campionat d’Espanya per Comunitats Autònomes, que tindrà lloc a Castelló el 20 i 21 de març. Els reptes d’enguany per als nedadors internacionals són el Campionat d’Europa que tindrà lloc a Funchal (Portugal) el mes de maig i, evidentment, els Jocs Paralímpics de Tòquio.

Un equip de sis nedadors

El club presentarà un equip format per dues nedadores i quatre nedadors. En l’apartat femení, competiran Irache Torres (50 m lliures, 50 m braça i 50 m esquena) i Ariadna Oteros (50 m braça, 50 m lliures i 50 m esquena). Així mateix, en el capítol masculí, intervindran Juan Navas (50 m esquena i 50 i 100 m lliures), Enrique Lupiáñez (50 i 100 m lliures i 200 m estils), Aidan Lorite (50 i 100 m esquena i 50 i 100 m lliures) i Daniel Uríos (50 m lliures i 50 m braça).