El CN Terrassa acollirà el grup B de la primera fase de la Challenger Cup de waterpolo

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Els egarencs tindran com a rivals l’Het Ravinj neerlandès i l’ASA Tel-Aviv israelià

La ronda es disputarà de l’11 al 13 de novembre

La Lliga Europea de Natació (LEN) ha donat a conèixer aquest migdia el sorteig de la primera fase de la Challenger Cup masculina de waterpolo, una competició continental de nova creació. El CN Terrassa acollirà el grup B, en el qual tindrà com a contrincants l’Het Ravinj neerlandès i l’ASA Tel-Aviv israelià. La ronda se celebrarà entre l’11 i el 13 de novembre. Cal recordar que la Challenger Cup aplega el cinquè i el sisè classificat de cadascun dels grups de la primera fase de l’Euro Cup i els dos últims classificats de cada grup de la primera fase de la Champions League.

Quatre grups

La primera fase de la Challenger Cup contempla tres grups més. L’A, que es desenvoluparà a Novaky (Eslovàquia), aplegarà el Galatasaray Istanbul turc, l’Ydraikos NC grec, el CN Tenerife Echeyde i els amfitrions, el Klub Novaky. El C, que tindrà lloc a Sarajevo (Bòsnia i Hercegovina), reunirà l’Enka Istanbul turc, l’SKP Modri Daraci Kosice eslovac, el Banja Luka bosni i els amfitrions, el Nepobjedivi Invictum Sarajevo. Finalment, en el grup D, amb seu a Kranj (Eslovènia), competiran el KVIK Kastrup danès, l’Apollon Smyrnis grec, l’SC Ludwisburg 08 alemany i el Triglav Kranj.

Els dos primers classificats de cada grup accediran als quarts de final, que se celebraran en format d’eliminatòria d’anada i tornada els dies 25 de gener i 8 de febrer.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).