A la final del Campionat de Catalunya de Frontennis!

A la final del Campionat de Catalunya de Frontennis per Equips!

Malgrat la solidesa que van demostrar, Biel Vaghi i Albert Domínguez van perdre el primer partit per 2 sets a 0 (15-13 i 15-13) contra Jordi Jover i Raúl Cots. L’equip local va igualar l’eliminatòria en un segon partit que Vicenç Sellarès i Sergio Jiménez van resoldre al seu favor amb brillantor per 2 sets a 0. En el tercer i decisiu matx, Daniel López i Pol Dalmases van adjudicar-se la victòria per 2 sets a 1. Van guanyar el primer set per 15 a 14, però van perdre el segon pel mateix resultat. En el tercer set, la parella egarenca va passar per sobre dels rivals i va vèncer per 10 a 0.

La final del Campionat de Catalunya de Frontennis per Equips en modalitat preolímpica se celebrarà el proper diumenge 26 de gener al frontó de Bac de Roda de Barcelona.