El CN Mataró, rival en quarts de final de la Copa de la Reina de waterpolo

El CN Mataró, rival en quarts de final de la XXV Copa de SM la Reina Imagina Energía de waterpolo

El CN Mataró serà el rival del CN Terrassa en els quarts de final de la XXV Copa de SM la Reina Imagina Energía de waterpolo, que se celebrarà entre el 9 i l’11 d’abril a les instal·lacions del CN Sant Andreu. El sorteig s’ha celebrat aquest migdia a la piscina Pere Serrat del club barceloní i s’ha pogut seguir per streaming.

El CN Terrassa disputarà el primer partit de quarts de final, el divendres 9 a les 11.00 hores. El tècnic Xavi Pérez afirma que la sort no ha estat del costat egarenc. “Ens ha tocat el líder de la lliga, l’equip que s’ha mostrat més fort fins al moment i que s’acaba de classificar per disputar la Final Four de l’Eurocup. És un autèntic equipàs”.

L’entrenador egarenc entén que no es pot establir cap paral·lelisme amb la situació de la temporada passada, quan el CN Terrassa va eliminar les maresmenques en els quarts de final. “El Mataró no té res a veure amb l’equip de llavors. Ara mateix, estan un punt per sobre nostre, tal com demostren les dues derrotes que hem encaixat en lliga contra elles (13-7 i 8-13). Guanyar seria tota una gesta”, destaca. Pérez assegura que “ara toca preparar el partit de la millor manera possible i treballar molt per mirar de donar la sorpresa”.

En cas de superar l’equip maresmenc, el CN Terrassa s’enfrontaria en semifinals al guanyador del xoc entre el CN Rubí i el CE Mediterrani. “Ara mateix és anar molt enllà. En qualsevol cas, crec que estem en la part més dura del quadre, ja que, si bé hem superat al Mediterrani en el partit de lliga, no hem d’oblidar que és un conjunt que ha competit a Europa enguany”.

L’entrenador egarenc defineix el Mataró com a “molt complet. “Té molt gol, però, a més, practica una defensa molt sòlida que fa que n’encaixi pocs. Juguen amb molt encert tant en atac posicional com en les situacions en superioritat numèrica”. Quant al planter que dirigeix Dani Ballart, Pérez es veu incapaç de destacar un únic nom. “Realment, tenen qualitat en totes les línies. Compten amb Anni Espar, Anna Gual i Clara Cambray a l’arc, juntament amb les esquerranes Helena Lloret i Alejandra Aznar. I a la boia, disposen de Danijela Jackovich, que havia estat màxima anotadora de la lliga, i de Vivian Sevenich”.

XXV Copa de SM la Reina Imagina Energía
Piscina Pere Serrat (CN Sant Andreu)
9-11 d’abril de 2021

Quarts de final. Divendres 9 d’abril

Q1 11.00h CN Terrassa – CN Mataró

Q2 13.00h    CN Rubí – CE Mediterrani

Q3 16.00h    Astralpool CN Sabadell –  CN Sant Feliu

Q4 18.00h    CN Catalunya – CN Sant Andreu

Semifinals. Dissabte 10 d’abril

SF1 11.00h   Guanyador Q1 – Guanyador Q2

SF2 13.00h   Guanyador Q3 – Guanyador Q4

Final. Diumenge 11 d’abril

14.00h         Guanyador SF1 – Guanyador SF2

Tots els partits seran emesos en directe per Esport 3 i Teledeporte.