El CN Catalunya i l’Astralpool CN Sabadell, primers rivals en el Torneig de la Represa

El CN Catalunya i l’Astralpool CN Sabadell, primers rivals dels equips sènior de waterpolo en el Torneig de la Represa de la Copa Catalunya

Els equips sènior de waterpolo del Club Natació Terrassa ja coneixen quin calendari afrontaran en la primera competició oficial de la temporada 2020-2021, el Torneig de la Represa, nom que ha atorgat la Federació Catalana de Natació a la fase de grups de la Copa Catalunya.

En categoria masculina, el conjunt de Dídac Cobacho, enquadrat en el grup C, s’estrenarà el dissabte 19 de setembre a casa contra el CN Catalunya (12.45h) en partit corresponent a la segona jornada. El partit de la primera jornada, previst inicialment per al dimecres 16, es disputarà el diumenge 20 (12.00h) a la piscina del CN Rubí. Posteriorment, els egarencs visitaran la piscina del CN Vallirana (dissabte 26, 17.30h) i rebran el CN Granollers (dimecres 30, 20.45h)

En l’apartat femení, el conjunt de Xavi Pérez, que milita en el grup A, debutarà el dimecres 16 de setembre a casa contra l’Astralpool CN Sabadell (20.45h). En la segona i la tercera jornada, el CN Terrassa jugarà com a visitant a les piscines de l’AE Santa Eulàlia (dissabte 19, 16.00h) i del CN Catalunya (dimecres 23, 20.45h), respectivament. Les egarenques completaran la fase de grups amb dos partits a casa contra el CN Atlètic-Barceloneta (dissabte 26, 12.45h) i el CN Sant Andreu (dijous 1 d’octubre, 20.45h).

Dues fases més

En categoria masculina, els dos primers classificats de cadascun dels quatre grups en competició es classificaran per als quarts de final, que se celebraran a doble partit el dissabte 3 i el dimarts 6 d’octubre. El segon partit es disputarà a casa de l’equip amb millor classificació dins els seus respectius grups.

La competició s’interromprà fins al mes de gener, quan tindran lloc les semifinals i les finals. Les semifinals es desenvoluparan a doble partit el 9 i el 12 de gener, mentre que la final pel títol està prevista per al 31 de gener en una seu pendent d’adjudicar. La resta de finals, per atorgar les posicions compreses entre la tercera i la divuitena, es disputaran el 30 de gener.

En l’apartat femení, els quatre primers classificats de cadascun dels dos grups en competició es classificaran per als quarts de final, que se celebraran a doble partit el dissabte 3 i el dimarts 6 d’octubre. El segon partit es disputarà a casa de l’equip amb millor classificació dins els seus respectius grups.

La competició s’aturarà fins al mes de desembre, quan tindran lloc les semifinals, que es desenvoluparan a doble partit el dissabte 5 i el dijous 10. La final pel títol està prevista per al 31 de gener a les instal·lacions del CN Mataró. La resta de finals, per atorgar les posicions compreses entre la tercera i la desena, es disputaran el 30 de gener.

Calendari del Torneig de la Represa
Fase de grups Copa Catalunya 2020-2021