Natació

Podis en natació adaptada

Dotze medalles en el Campionat d’Espanya Absolut de Natació Adaptada per Seleccions Autonòmiques

El CN Terrassa va obtenir un balanç esplèndid de dotze medalles (quatre d’or, cinc de plata i tres de bronze) en el Campionat d’Espanya Absolut de Natació Adaptada per Seleccions Autonòmiques que va celebrar-se el cap de setmana passat a Madrid. Els quatre nedadors del club van contribuir, a més, en el segon lloc que va assolir Catalunya en la classificació final amb 573 punts, només per darrere del País Valencià, que va imposar-se amb 684.

Ana Monfà va ser la representant local més llorejada en assolir un total de cinc medalles. Va vèncer els 200 m lliures S13 (2.48.18) i va ser una de les integrants del relleu català de 4×100 m lliures mixtes 49 punts que va aconseguir la victòria (5.42.91). Pere Ribes, Mahmadou Dembelleh i Marian Polo van ser els altres tres components del quartet. Monfà, a més, va assolir la plata en 100 m lliures S13 (1.15.09) i en 400 m lliures S13 (5.48.76), i el bronze en 50 lliures S13 (34.84).

Pau González i Judith Pérez també van brillar en aconseguir tres medalles. González va ser campió dels 200 m braça SB5 (4.06.72), distància en què va ser tercer en la classificació multidisability, aquella que reuneix tots els nedadors que participen en la prova, i va repetir títol en els 50 m braça SB5 (51.89). Va arrodonir la seva actuació amb una plata en 100 m braça SB5 (1.56.58). Al seu torn, Pérez va penjar-se la plata en 100 m braça SB13 (1.50.91) i en 200 m lliures S13 (3.08.79) i el bronze en 50 m braça SB13 (48.55). Completa la llista de podis el bronze de José Luis Corredera en 50 m esquena S9 (36.75).

Set places de finalista

Per últim, cal destacar que el club va totalitzar set places de finalista. Judith Pérez va ocupar el quart lloc en 100 m lliures S13 (1.18.40) i en 50 m lliures S13 (35.77), mateixa plaça que va obtenir Ana Monfà en 100 m esquena S13 (1.33.95). Finalment, José Luis Corredera va acabar quart en 100 m esquena S9 (1.20.88), setè en 50 m lliures S9 (30.93) i vuitè en 100 m lliures S9 (1.09.35), i Pau González va classificar-se vuitè en 400 m lliures S6 (6.55.44).