Concessió del servei de bar…

El club signa amb Coco la concessió del bar restaurant

El Club Natació Terrassa ha signat amb l’empresa de restauració Coco Catering & Events el contracte de concessió del bar restaurant després d’un procés de licitació durant el qual l’entitat va rebre diverses propostes d’oferta. Coco Catering & Events començarà a prestar servei el dimecres 26 de setembre en el bar situat en l’entrada pel carrer Jocs Olímpics, al costat del camp de futbol. De dilluns a divendres, l’horari d’obertura serà de 16.00 a 22.30 hores, dissabtes, de 8.00 a 20.00h, i diumenges, de 8.00 a 14.00h.

D’altra banda, el bar restaurant ubicat actualment en l’edifici principal, al costat de la piscina de 25 metres i del Saló Social, canviarà de lloc. La concessió preveu la construcció d’un nou espai de restauració a l’entrada del club per l’Avinguda Abat Marcet, al costat del pàrquing de bicicletes, en la zona que ocupen actualment les graderies del camp de futbet. La posada en funcionament d’aquest nou bar restaurant està prevista per al mes del març del 2019 com a màxim. La voluntat del club és que aquest termini s’escurci per tal que el servei es pugui proporcionar abans.

Del càtering a la gestió d’espais gastronòmics

Coco Catering & Events és una empresa de càtering que neix l’any 1993 amb vocació d’oferir servei de càtering per festes i esdeveniments particulars.

Degut a la bona rebuda, tres anys més tard, els dos germans Creus decideixen professionalitzar el negoci i constituir Ramon i Coco Càtering. En aquell moment, l’empresa passa de treballar en esdeveniments particulars a fer-ho per institucions públiques i privades, empreses i col·lectivitats. L’any 2000, amplia les instal·lacions i canvia el nom. Es converteix en Coco Servei de Càtering, un negoci familiar que comença a ser un referent al Vallès.

El darrer pas en aquesta evolució arriba aquest mateix any, el 2018, de la mà de Valors, una entitat dedicada al lleure i la restauració col·lectiva en l’àmbit educacional, que entra com a soci per impulsar conjuntament els reptes del nou Coco. Aquest moviment converteix Coco en una empresa amb dues línies de negoci: el càtering per a col·lectivitats i la gestió d’espais gastronòmics (concessions).

La proposta gastronòmica de Coco per al Club Natació Terrassa es basa en els principis de l’alimentació saludable. Aposta per productes frescos, de proximitat i de temporada, tenint en compte l’estacionalitat a l’hora de plantejar els menús i evitant productes precuinats rics en greixos saturats, sucres i sal.