El club segueix obert amb normalitat

En relació amb les darreres informacions aparegudes, volem aclarir a tots els socis i sòcies que el club segueix obert amb normalitat, tot aplicant les mesures d’higiene i seguretat i els aforaments que ens marca la normativa.

La nota que va difondre ahir la Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC) només fa referència a l’ajornament durant 15 dies de totes les competicions esportives d’àmbit català, federades, escolars o privades. Es tracta d’una decisió que no afecta els entrenaments ni els usuaris de les instal·lacions esportives.

Moltes gràcies per la vostra fidelitat!