El club s’adhereix a la Setmana Europea de l’Esport

Mario Guillén, nomenat ambaixador de l’entitat

Entre el 23 i el 30 de setembre, se celebra a tot Europa la Setmana Europea de l’Esport promoguda per la Comissió Europea. El seu objectiu és promoure i impulsar la pràctica de l’esport i l’activitat física a escala nacional, regional i local, animant la ciutadania a adoptar un estil de vida actiu i més saludable i combatre el sedentarisme.

El CN Terrassa s’adhereix a l’esdeveniment com a establiment promotor de l’esport i la salut. A més, d’entre totes les activitats proposades, ha decidit nomenar ambaixador de l’entitat el nedador Mario Guillén com a referent de bons hàbits esportius, vida activa i saludable.