El club rep set guardons en la XVII Diada…

El CN Terrassa rep set guardons en la XVII Diada de la Natació Catalana

Sandra Domene, reconeguda amb la Medalla Extraordinària al Mèrit Esportiu

El Club Natació Terrassa va rebre set guardons en la XVII Diada de la Natació Catalana que va celebrar-se dilluns a El Born Centre de Cultura i Memòria de Barcelona sota l’organització de la Federació Catalana de Natació (FCN).

La waterpolista Sandra Domene va recollir dos premis, la Medalla Extraordinària al Mèrit Esportiu pel subcampionat del món assolit a Budapest (Hongria) amb la selecció espanyola absoluta i una Menció Especial pel títol europeu juvenil aconseguit a Novi Sad (Sèrbia). Aquest segon guardó el va rebre també la seva companya Olga Descalzi. Al seu torn, en el capítol masculí, Bernat Sanahuja va ser guardonat amb una Menció Especial per la medalla de plata obtinguda en el Campionat d’Europa Juvenil de Malta.

Igualment, en la disciplina de natació en aigües obertes, el nedador Mario Guillén va recollir el premi com a segon classificat en categoria masculina del Circuit Català de Travessies, mentre que Queralt Velasco va ser reconeguda com a tercera classificada femenina.

Finalment, el club va ser premiat com a quart en el rànquing de millors clubs catalans de l’any 2017, una classificació elaborada a partir d’un barem en funció de les puntuacions dels clubs en els campionats de Catalunya de totes les disciplines i categories.