El club renova el waterpolista Jordi Chico

El Club Natació Terrassa segueix treballant en la composició de la plantilla del sènior masculí de waterpolo per a la temporada vinent. Avui mateix, el club s’ha assegurat la continuïtat de Jordi Chico dues temporades més, amb possibilitat d’una tercera.

Chico, que complirà 24 anys el 24 de novembre, és un fruit de la pedrera i ocupa la posició de defensor de boia. Enguany, ha entrat en l’òrbita de la selecció espanyola absoluta, amb la qual ha estat convocat per a diverses sessions d’entrenament.

Chico va ser un dels integrants de la selecció espanyola juvenil que va penjar-se la medalla de plata als Jocs Europeus de Bakú (Azerbaidjan) l’any 2015, juntament amb els també waterpolistes formats al club Oriol Albacete, Marc Salvador, Oriol Rodríguez, Àlex de la Fuente i Álvaro Granados.