Club Natació Terrassa
Institucional

El Club Natació Terrassa reivindica el model de Club i anuncia l’elaboració d’un pla estratègic de futur en la trobada amb la premsa 

Premsa Club Natació Terrassa
  • El Club Natació Terrassa ha defensat el model d’entitat esportiva sense ànim de lucre, arrelada al territori i amb impacte esportiu i social directe, davant dels mitjans locals i esportius.  
  • El president del Club ha explicat que s’està treballant en l’elaboració d’un pla estratègic amb suport extern per definir el full de ruta dels pròxims anys.   
  • En l’àmbit esportiu, el Club ha fet balanç de la temporada dels primers equips de natació i waterpolo i ha destacat la incorporació de la figura del formador com a nova eina de suport als tècnics de base. 

Terrassa, 28 de gener de 2026. El Club Natació Terrassa ha celebrat avui una trobada informativa amb mitjans de comunicació locals i esportius amb l’objectiu de fer balanç de l’any 2025 a nivell institucional i esportiu, així com compartir el model de Club i les principals línies de treball de futur de l’entitat. 

A la trobada hi han participat el president del Club Natació Terrassa, Jesús Cortés; el vicepresident de Comunicació i Relacions Institucionals, Jordi Pérez; el director general, Òscar Gallego; el director tècnic esportiu, Eduard Vera; i membres del departament de Comunicació. L’acte ha comptat amb representants de mitjans com Diari de TerrassaRàdio Municipal de TerrassaCatalunya RàdioMundo DeportivoL’Esportiu de Catalunya i Diario AS. 

Durant la sessió, el Club ha exposat el balanç global de l’exercici anterior, posant en valor la gestió econòmica, l’estat de les instal·lacions i el paper social de l’entitat, en el marc del primer any de mandat de la nova Junta Directiva. 

El vicepresident de Comunicació i Relacions Institucionals, Jordi Pérez, ha subratllat que el Club Natació Terrassa és una entitat esportiva sense ànim de lucre amb un impacte directe sobre la ciutat i el país, i ha defensat la necessitat de preservar un model de Club arrelat al territori, amb un retorn directe en l’àmbit esportiu i social. En aquest sentit, ha remarcat que les administracions públiques han de tenir en compte aquest impacte a l’hora de definir els models de gestió dels equipaments esportius. Pérez també ha destacat que una de les prioritats dels darrers exercicis ha estat la millora i adequació de les instal·lacions, com a base indispensable per garantir l’activitat esportiva i social del Club. 

Per la seva banda, el president del Club Natació Terrassa, Jesús Cortés, ha explicat que el Club es troba actualment treballant en l’elaboració d’un pla estratègic de futur, amb el suport d’una empresa externa especialitzada, que ha de permetre definir el full de ruta de l’entitat en els pròxims anys. Cortés ha assenyalat que aquest procés ha de servir per avançar en la professionalització de la gestió, garantir la sostenibilitat econòmica i definir les futures inversions en nous espais i equipaments del Club, d’acord amb les necessitats esportives, socials i de ciutat. 

En l’àmbit institucional, el president ha destacat l’activitat desenvolupada pel Club en els darrers mesos, amb trobades al Parlament de Catalunya amb diferents grups polítics, així com reunions amb l’Alcaldia de Terrassa i amb tots els grups municipals, amb l’objectiu de traslladar la realitat del Club Natació Terrassa i defensar el paper de les entitats esportives sense ànim de lucre en la gestió d’equipaments públics i en la promoció de l’esport de base i de competició. 

Pel que fa a l’àmbit esportiu, el director tècnic esportiu, Eduard Vera, ha valorat molt positivament la temporada fins al moment, destacant els èxits recents de la secció de natació, amb l’ascens de l’equip femení a Divisió d’Honor i la victòria de l’equip masculí a la Copa d’Espanya de Clubs, així com la bona situació dels primers equips de waterpolo. 

Vera ha posat l’accent en el model de formació del Club, destacant la incorporació de la figura del formador com a element clau de suport als tècnics de categories inferiors. Aquesta estructura permet reforçar la planificació esportiva, compartir criteris metodològics i acompanyar els entrenadors en el seu desenvolupament professional, en coordinació amb el suport d’una psicòloga esportiva. El director tècnic també ha recordat la importància de la figura de la delegada de protecció al menor, implantada fa un parell d’anys, com a garantia d’entorns segurs i de qualitat per als esportistes. 

La trobada amb els mitjans s’emmarca en la voluntat del Club Natació Terrassa de mantenir una comunicació transparent i propera amb el seu entorn, reforçant el vincle amb la ciutat i amb els mitjans que en fan seguiment. La jornada ha finalitzat amb un espai d’entrevistes a tècnics i esportistes dels primers equips de waterpolo i natació del Club. 

 

Força, Terrassa!

Aplicació

Descarrega l’aplicació Mi Club Online al teu mòbil. Un cop instal·lada, escaneja el següent codi QR quan t’ho sol·liciti. D’aquesta manera, es carregarà l’àrea de socis/es del club i podràs iniciar sessió amb el teu codi d’usuari i contrasenya (prem aquí si has oblidat alguna d’aquestes dades).

Codi: GkYTJ1Ir56

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.
Informació bàsica de Protecció de Dades
ResponsableCLUB NATACIÓ TERRASSA
FinalitatRecollida de dades amb formulari de contacte
LegitimacióConsentiment explícit de l’interessat/da
DestinatarisNo se cediran dades a tercers, excepte obligació legal
DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç
El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).