Renovació de l’acord amb…

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Renovació de l’acord de col·laboració amb Infisport

El Club Natació Terrassa i Infisport han renovat l’acord de col·laboració subscrit la temporada 2016-2017. L’empresa de suplementació nutricional esdevindrà patrocinador de les seccions de natació i waterpolo per dues temporades més, l’actual, 2018-2019, i la següent, 2019-2020.

El conveni de col·laboració contempla que Infisport proporcioni producte adreçat als esportistes d’ambdues seccions en condicions especials. Així mateix, l’acord preveu que Infisport gaudeixi de visibilitat per mitjà dels diferents canals de què disposa el club. Per exemple, la marca apareixerà a la pàgina web del club i a les publicacions relatives a les dues seccions, així com a les corresponents xarxes socials. Igualment, disposarà d’un espai publicitari a l’interior de la piscina.

Infisport, des del 1996

Infisport és una empresa espanyola fundada l’any 1996 amb l’objectiu d’investigar sobre les necessitats nutricionals en l’activitat física i desenvolupar formulacions basades en l’evidència científica.

El coneixement adquirit durant aquest temps i el treball continu d’actualització permet oferir una gamma completa de complements alimentaris per a esportistes agrupada en set famílies, orientades a cobrir les necessitats reals en diverses disciplines esportives amb qualitat i eficàcia. El fet que nombrosos metges esportius i seleccions estatals recomanin productes Infisport als seus esportistes, equips i clubs n’avala la seva credibilitat.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).