Karate

El Club Natació Terrassa celebra el XI Torneig Social de Karate Trofeu Hirota i obté un total de 25 podis

El diumenge 25 de febrer, es va celebrar el XI Torneig Social de Karate Trofeu Hirota a les instal·lacions del Club Natació Terrassa. En aquest, hi van participar, sobretot, clubs de l’asociació Shito Ryu Catalunya: Karate Club Hirota, Acció Sant Martí, Yugen Dojo Esportiu Claret, Fudoshin Karate Takeshí Castelló o el Club Natació Terrassa.

Després d’una excel·lent competició dels i les esportistes del CN Terrassa, els representants del club egarenc es van penjar un total de 25 medalles, en les diferents categories de Kata i de Kumite.

Pel que fa a kata, es van penjar la medalla d’or Montse Ruíz (mixt 10-11 anys), Ona Otín (mixt 8-9 anys), Daniel Sábada (mixt kyus +14 anys) i Aleix Bancells (masculí -8 anys). Per altra banda, Laia Gorres (mixt 14-16 anys), Daphne Naharro (mixt 10-11 anys), Oriol Pozo (mixt 8-9 anys), Xavi Otín (mixt kyus +14 anys) i Gabriel Carrai (masculí -8 anys) es van fer amb la segona posició. Les medalles de bronze, de Kata, se les van penjar Hugo Díaz (kyus 12-13 anys), Melinda Rodríguez (mixt 14-16 anys), Aranu Espín (mixt 8-9 anys), Dani Velasco (masculí -8 anys) i Daniel Sábada (masculí -8 anys).

Pel que fa a Kumite, les medalles d’or, en les diferents categories, van ser per Miriam Perea (open femení), Leandro Do Nascimiento (open mixt 10-12 anys), Jordi Estany (sènior masculí +17 anys) i Albert Marco (cadet masculí 14-15 anys). Per altra banda, els que van assolir la medalla de plata, van ser Xavier Otín (open veterans masculí), Noor el Moulat (open femení +14 anys) i Arnau Montáñez (open mixt 10-12 anys). Finalment, la tercera posició, la van assolir Daniel Sábada (open masculí veterans), Laia Gorres (open femení +14 anys), Daphne Naharro (open mixt 10-12 anys) i Ivan Montes (cadet masculí 14-15 anys).