Institucional

El Club Natació Terrassa celebra el 91è aniversari amb un dia ple d’activitats per a tots els socis

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El dissabte 3 de juny, es celebrarà el dia del soci del Club Natació Terrassa i per aquest motiu des del Club s’han organitzat una sèrie d’activitats lúdiques i esportives durant tot el dia.

Les activitats començaran a les 9:00 hores del matí i s’allargaran fins a les 2:00 de la nit. El Club, aprofitarà i estrenarà la nova carpa ubicada a la plaça dura per celebrar algunes d’aquestes activitats.

Les classes d’activitats dirigides encetaran la commemoració del 91è aniversari del Club, juntament amb el torneig de 12 hores de pàdel. Al llarg del matí també hi haurà un 3×3 de bàsquet, inflables a la piscina i el rocòdrom estarà obert per a tots aquells que s’animin a provar-ho.

A les 14:00 hores començarà la paellada popular que s’ha organitzat per a celebrar l’aniversari del Club. A la tarda, es disputarà un partit de pares contra fills de waterpolo i un torneig de futbol.

A partir de les 21:00 hores, la part lúdica i d’animació musical serà la que més destacarà. Hi haurà un monologuista en directe, seguit d’un grup de música de versions i per acabar es comptarà amb la presència d’un DJ.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).