Logotip del Club Natació Terrassa
Club Natació Terrassa
Institucional

El club, a la jornada “El waterpolo com a valor de marca i el seu futur”

Picture of Premsa Club Natació Terrassa
Premsa Club Natació Terrassa

El president Jordi Martín intervé en la taula rodona

El Club Natació Terrassa va participar dimecres en la jornada “El waterpolo com a valor de marca i el seu futur”, organitzada per la Federació Espanyola de Natació (RFEN) i que va comptar amb la presència de representats de clubs, federacions i de la Lliga Europea de Natació. L’acte, que va desenvolupar-se al CAR de Sant Cugat, va esdevenir un workshop en què es van posar en comú la gestió, les estratègies i els objectius en segments de vital importància com la comunicació, el màrqueting, la imatge, la difusió o el concepte del waterpolo com a producte.

El president Jordi Martín va intervenir en la taula rodona de presidents de clubs, juntament amb Claudi Martí (CN Sabadell), Bernat Antràs (CN Barcelona), Jaume Roca (CE Mediterrani) i David Rivas (Automotor Canarias Echeyde). Martín va detallar les accions de comunicació que porta a terme el club en matèria de difusió del waterpolo tant cap als mitjans com orientades als socis. Així mateix, va explicar les actuacions relatives a aportar visibilitat als patrocinadors específics de la secció de waterpolo i les activitats de promoció de l’esport del waterpolo a la ciutat, com ara l’organització de les jornades XapPolo o les xerrades de jugadors en centres educatius. El president també va llançar idees per tal que el waterpolo es converteixi en un producte televisiu més potent.

El waterpolo des de diversos angles

Després de l’obertura per part del president de la RFEN Fernando Carpena, el responsable de waterpolo de l’organisme federatiu Àngel Moliner va protagonitzar la ponència “La situació actual del waterpolo espanyol, cap a on anem?”, que va incloure dades estadístiques molt interessants sobre la implantació d’aquest esport en el territori estatal i sobre quines són les zones que cal potenciar.

Posteriorment, va ser el torn de l’italià Marco Birri, LEN Operational Manager, que va pronunciar la conferència “El waterpolo vist des de TV-EBU”, que va analitzar el waterpolo com a espectacle televisiu. Per la seva banda, Rodrigo Gil-Sabio, director de Comunicació de la RFEN, va parlar sobre la difusió del waterpolo mitjançant diversos canals (web, xarxes socials, streaming, televisió) i va posar l’accent en la necessitat de coordinar estratègies comunes de comunicació amb els agents principals del canvi, els clubs de waterpolo.

Més tard, i en representació de Premaat, el director de Negoci David Rodríguez i la directora de Comunicació i Màrqueting Eva Quintanilla van explicar els motius que han portat la seva companyia a apostar per l’esport, per la Federació Espanyola i pel waterpolo. Per a ells, l’activació dels dos segments, esport i assegurances, resulta satisfactòria i amb un retorn que es pot mesurar.

Finalment, Santiago Garcia, director de Màrqueting de la RFEN, va repassar les característiques que té el waterpolo com a producte i quines accions poden desenvolupar-se per explotar-lo, tot animant les entitats a invertir en màrqueting com a eina de negoci. Per últim, el president del CN Atlètic-Barceloneta Julián García va elaborar les conclusions d’una jornada molt profitosa per avançar en la millora del waterpolo.

Força, Terrassa!

Aplicació

Descarrega l’aplicació Mi Club Online al teu mòbil. Un cop instal·lada, escaneja el següent codi QR quan t’ho sol·liciti. D’aquesta manera, es carregarà l’àrea de socis/es del club i podràs iniciar sessió amb el teu codi d’usuari i contrasenya (prem aquí si has oblidat alguna d’aquestes dades).

Codi: GkYTJ1Ir56

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

Informació bàsica de Protecció de Dades
ResponsableCLUB NATACIÓ TERRASSA
FinalitatRecollida de dades amb formulari de contacte
LegitimacióConsentiment explícit de l’interessat/da
DestinatarisNo se cediran dades a tercers, excepte obligació legal
DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).