El CE Mediterrani, rival en quarts de final de la XXXV Copa de SM el Rei Imagina Energía de waterpolo

El CE Mediterrani serà el rival del CN Terrassa en els quarts de final de la XXXV Copa de SM el Rei Imagina Energía de waterpolo, que se celebrarà entre el 12 i el 14 de març a les instal·lacions del CN Sant Andreu. El sorteig s’ha celebrat aquest migdia a la piscina Pere Serrat del club barceloní i s’ha pogut seguir per streaming.

El CN Terrassa disputarà el tercer partit de quarts de final, el divendres 12 a les 16.30 hores. El tècnic Dídac Cobacho reconeix que qualsevol equip que juga la Copa “no vol trobar-se a l’Atlètic-Barceloneta fins a la gran final”, de manera que, des d’aquest punt de vista, el sorteig ha estat benèvol. L’entrenador terrassenc afirma que la motivació i les ganes davant d’aquest repte han de ser enormes. “Hem d’il·lusionar-nos i allargar la competició. Ja no estem a Europa, així doncs arribar a la final és la forma que tenim de disputar el màxim nombre de partits”.

Malgrat que els egarencs han superat el Mediterrani en els dos compromisos de lliga d’enguany, corresponents a la primera fase, el tècnic local adverteix que el matx de Copa serà diferent. “Ens trobarem amb un equip més rodat que nosaltres, atès que vindran de jugar partit de l’Eurocup. Nosaltres, en canvi, portarem dues setmanes sense competir, un fet que sempre penalitza”. En aquest sentit, Cobacho afirma que “toca sobreposar-se mentalment a tanta interrupció i treballar per arribar a punt a la cita”.

En cas de superar l’equip del barri de Sants, el CN Terrassa s’enfrontaria en semifinals al guanyador del xoc entre el CN Sant Andreu i el CN Barcelona. “Seria un partit molt dur en qualsevol cas. Acabem de jugar contra el Sant Andreu i ens va posar les coses molt difícils fins al final. El CN Barcelona, al seu torn, és un altre equip que està competint a Europa, amb l’estímul extra que això suposa. Hem jugat dos partits de lliga i un partit de Supercopa en els quals sempre ha predominat una gran igualtat”.

Ganes i il·lusió

El capità Ricard Alarcón reconeix que evitar l’Atlètic-Barceloneta “sempre és una bona notícia”. “A més, ho hem sabut aviat, atès que ha estat una de les primeres boles en sortir”. L’egarenc valora positivament que el Sabadell també vagi per l’altra banda del quadre. “Un sorteig més favorable sempre fa que afrontis la Copa amb més ganes i il·lusió”.

Respecte al Mediterrani, Alarcón coincideix amb l’anàlisi del seu tècnic. “Arribarà amb el punt extra que t’aporta la competició europea, ja que jugaran el partit de tornada d’Eurocup contra el Sabadell. Serà un estímul que nosaltres no tindrem”. Quant a un hipotètic partit de semifinals, el capità de l’equip terrassenc entén que esdevindria molt exigent en qualsevol cas. “A priori, el rival seria el CN Barcelona, al qual coneixem molt bé ja que ens hi hem enfrontat tres cops enguany, però cal tenir molt compte el Sant Andreu, que juga a casa i que ja ens va demostrar el seu potencial en el xoc de lliga de dissabte passat”.

XXXV Copa de SM el Rei Imagina Energía
Piscina Pere Serrat (CN Sant Andreu)
12-14 de març de 2021

Quarts de final. Divendres 12 de març

Q1 11.30h    Zodiac CN Atlètic Barceloneta – CN Mataró

Q2 13.15h    CN Catalunya – Astralpool CN Sabadell

Q3 16.30h CN Terrassa –  CE Mediterrani

Q4 18.15h    CN Sant Andreu – CN Barcelona

Semifinals. Dissabte 13 de març

SF1 12.30h   Guanyador Q1 – Guanyador Q2

SF2 15.30h   Guanyador Q3 – Guanyador Q4

Final. Diumenge 14 de març

14.00h         Guanyador SF1 – Guanyador SF2

Tots els partits seran emesos en directe per Esport 3 i Teledeporte.