El CE Mediterrani, rival…

El CE Mediterrani, rival en quarts de final de la XXIII Copa de SM La Reina Premaat de waterpolo

El CE Mediterrani serà el rival del CN Terrassa en els quarts de final de la XXII Copa de SM La Reina Premaat de waterpolo, que se celebrarà entre el 8 i el 10 de febrer a les instal·lacions del CN Sant Feliu, que commemora el 50è aniversari de la seva fundació. El sorteig va celebrar-se ahir a la tarda a la Biblioteca Montserrat Roig, situada just davant del club amfitrió, i va ser presidit pel vicepresident de la Federació Espanyola de Natació i president de la Federació Catalana de Natació, Enric Bertran. Per part del CN Terrassa, van assistir-hi el vocal de la Junta Directiva i delegat de la secció de waterpolo Carlos Rodríguez, el tècnic Xavi Pérez i les jugadores Cristina Cantero i Sandra Domene.

El CN Terrassa disputarà el primer partit de quarts de final, el divendres 8 a les 15.00 hores. L’entrenador egarenc va reconèixer que la sort no havia estat del costat del seu equip. “Ens ha tocat el quadre complicat. Anem per la mateixa banda que el primer, el tercer i el quart classificat de la lliga. El primer partit, per ell mateix, ja serà molt complicat. Dit això, lluitarem per arribar al més lluny possible”. Pérez admet que, com a mínim, s’ha evitat el primer i el segon classificat, Sabadell i Sant Andreu, d’entrada.

XXIII Copa de SM La Reina Premaat
CN Sant Feliu