El cadet femení B de bàsquet, campió de Barcelona…

El cadet femení B de bàsquet, campió de Barcelona Nivell A1

El cadet femení B de bàsquet del Club Natació Terrassa va guanyar el Campionat Territorial de Barcelona Nivell A1 que va celebrar-se el cap de setmana passat a Sant Fruitós del Bages. Les egarenques van accedir a la fase final com a primeres de grup a la fase regular.

El CN Terrassa va batre en semifinals el CB Gavà per 46 a 33, mentre que, en la gran final, va derrotar el CB Mollet per 49 a 41. El conjunt del Vallès Oriental va desfer-se en semis del Sant Josep Obrer per només un punt, 41 a 40.

Aquest èxit dona accés a les terrassenques a la final a quatre del Campionat de Catalunya Nivell A que es disputarà diumenge a Calella. Al matí, s’enfrontaran al CB Calaf, el campió de Lleida, en semifinals. El campió de Girona, el FD Cassanenc, i el campió de Tarragona, l’AB El Vendrell protagonitzaran l’altre aparellament de semifinals. A la tarda se celebrarà la gran final.